امیدوارم با تعامل، همدلی وهم افزایی در دولت عقلانیت و اعتدال تدبیر و امید در حرکت جهادی و رساندن جایگاه ایران به کشوری مقتدر و برتر در منطقه خاورمیانه و جهان بیش از پیش سربلند و سرافراز باشید.
کد خبر: ۳۳۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶ 06 December 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،سید موسی خادمی ، با ارسال پیامی روز دانشجو را تبریک گفت.
در پیام سید موسی خادمی آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
شانزدهم آذرماه طلیعه ای از ایثار، عزت ، شکوه و نمادی ماندگار از روحیه استعمار ستیزی و آرمان خواهی دانشجویانی با بصیرت ، آگاه و دور اندیش است که همچون چراغی ، آگاهی و بیداری را در جامعه روشن نگه می دارند.
امروزه دانشجویان ،این منادیان حق و حقیقت و صاحبان فکر و اندیشه با پشتکار و اراده پولادین خود، حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت همه جانبه ایران اسلامی و فتح قلل رفیع باورها و اندیشه های ناب را در سر می پرورانند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.
بی شک پیشرفت و تعالی غرور آفرین این مرز و بوم در سال‌های اخیر مدیون روحیه خودباوری، غرور ملی ،بنیه علمی و اتکا به دانش بومی دانشجویان متعهد و متخصصی است که با سلاح علم و ایمان و تکیه بر اراده ملی ،نوک قله های عزت و افتخار را نشانه رفته اند.
سالگرد پرافتخار شانزدهم آذر در حقیقت گرامیداشت یاد وخاطره شهدای عزیز دانشجو و پاسداشت تلاشهای مجدانه و با اخلاص همه‌ی دانشجویان فهیم و فرهیخته این سرزمین کهن است که با برافراشتن پرچم عزت و افتخار ایران اسلامی و تسخیر خاکریزهای علم آموزی و رساندن کشور به اوج قله‌های خود کفایی و اقتدار گامی استوار در راستای توسعه همه جانبه ایران اسلامی بر می دارند.

اینجانب این روز بزرگ را به همه دانشجویان پرنشاط و بصیر سراسر ایران اسلامی و به ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان کهگیلویه وبویراحمد و مراکز آموزش عالی تبریک و تهنیت گفته و امیدوارم با تعامل، همدلی وهم افزایی در دولت عقلانیت و اعتدال تدبیر و امید در حرکت جهادی و رساندن جایگاه ایران به کشوری مقتدر و برتر در منطقه خاورمیانه و جهان بیش از پیش سربلند و سرافراز باشید.
سید موسی خادمی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار