در پی حواشی دیدار زاگرس یاسوج و نفت و گاز گچساران
سایت رسمی فدراسیون فوتبال در این خصوص رای کمیته ی انضباطی را منتشر کرد.
کد خبر: ۳۳۹۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳ 06 December 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مسابقه پر حاشیه تیم های زاگرس یاسوج و نفت و گاز گچساران از سری رقابت های دسته دوم کشور که در یاسوج بگزار شد، نتوانست از دید تیز ، کمیته انضباطی ، بدون از جریمه عبور کند و ما حصل آن جریمه ی تیم یاسوجی بود.
سایت رسمی فدراسیون فوتبال در این خصوص رای کمیته ی انضباطی را منتشر کرد. این سایت  نوشت : مسابقه ی تیم های نماینده یاسوج و نفت و گاز گچساران برگزار شد. تیم نماینده یاسوج به خاطر فحاشی تماشاگرانش نسبت به تصمیمات داوری باید 30 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.
همچنین این تیم به دلیل پرتاب سنگ و اشیا به کمک داور با جریمه نقدی 30 میلیون ریالی محکوم شد.
آرای فوق قطعی است.
 کمیته انضباطی تیم یاسوجی را جریمه کرد + جزئیات حکم

لازم به توضیح است دیدار تیمهای زاگرس یاسوج و نفت و گاز گچساران از هفته نهم دور رفت رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.

این بازی از گروه یک رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با حضور 2 هزار تماشاگر در استادیوم تختی یاسوج برگزار شد.

گل تیم نفت و گاز گچساران در دقیقه 30 به ثمر رسید و گل تساوی تیم زاگرس یاسوج نیز در دقیقه 55 از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف شد.
ضمن اینکه این دیدار در پی مردود اعلام شدن دو گل تیم زاگرس یاسوج ، به جنجال کشیده شده بود و حملات شدیدی از سوی تماشاگران ، بازیکنان و کادر مربیگری تیم یاسوجی به تیم داوری شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار