مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده
مسول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لنده :با تمام ممانعت های مدیران استانی این روز را گرامی داشتیم و این بی حرمتی مدیریت دانشگاه استان را بدون جواب نخواهیم گذاشت.
کد خبر: ۳۳۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۴ 06 December 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به همت بسیج دانشجوئی به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو درلنده با حضور مسولین شهرستان ،اساتید و دانشجویان همایش بزرگداشت روز دانشجو برگزار گردید .

درابتدای این همایش رسول غفاری از اساتید دانشگاه پیام نور واحد لنده اولین سخنران بود که ضمن تبریک روز دانشجو به نیابت از مدیریت دانشگاه پیام نور که در این نشست حضور نداشت از حضور مسولین ،اساتید و دانشجویآن شهرستان تقدیر و تشکر بعمل آورد و حضور باشکوه حاضرین در این همایش را باعث دلگرمی ،ترغیب و تشویق دانشجویان عنوان کرد.
غفاری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه باسه مقوله دانشجو، استاد و دانشگاه یادآوری کرد :مقام معظم رهبری می فرمایند
دانشگاه نقطه اساسی هرجامعه و کشوری است.

وی گفت : در فرمایشات معظم له آمده است اگر دانشگاه اصلاح شود آینده آن جامعه اصلاح خواهدشد،  اگر دانشگاه فاسد شود آینده آن جامعه فاسد خواهدشد.
ایشان تصریح کرد به گفته مقام معظم رهبری اگر فساد در دانشگاه رخنه کند تبعاتی جبران ناپذیر به همراه خواهد داشت فساد علمی معنایش این است که نه استاد برای درس دادن و یاد دادن دلسوزی میکند و نه دانشجو و متعلم برای یادگرفتن دلسوزی می کنند و نتیجتأ بی سواد بارامدن ، نفهمیدن ، بدفهمیدن و عدم رشد استعدادها تبعاتی است که برای جامعه علمی ببارمی نشیند.
وی گفت از دیدگاه مقام معظم رهبری فساد اخلاقی نوع دیگری از فساد است که نباید به دانشگاه ورود پیدا کند و در تجزیه و تحلیل فساد اخلاقی اورده شده است.
فساد اخلاقی معنایش این است آنکه درس می خواند یا نمی خواند از لحاظ اخلاقی شرافت و شرف و انگیزه و ایمان لازم را درخود پرورش ندهد . آن عالمی که شریف نباشد و غیرت دفاع ازکشور و ملت و آرمانها و ارزشهای ملی و دینی خود را نداشته باشد،عالمی که دشمن رو برخودی ترجیح دهد و خود رادر اختیار دشمن قرار دهد آن عالم از هر جاهلی بدتر است. همان دزدی است که باچراغ به دزدی می رود و بیشتر صدمه می زند.
غفاری در راستای مبارزه با بروز چنین مقوله هایی که برای دانشگاه سم هستند اگاهی دانشجو ایرانی به مسائل اخلاقی ، بصیرت افزایی و علم آموزی زیر سایه مکتب ناب اسلامی را سپر دانست.تا دانشگاه و دانشجو بدور از هرگونه فساد درجات علمی اخلاقی را طی کنند.
این بی حرمتی مدیریت دانشگاه استان را بدون جواب نخواهیم گذاشت
دربخش دیگری از همایش بزرگداشت روز دانشجو ،احمدعلی کریمی زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد لنده ضمن گرامی داشت روز دانشجو یاد و خاطره شهدای دانشجو در ابتدای سخنان خود خطاب به مدیریت دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد از مدیریت این دانشگاه گلایه مند بود و معترض به این موضوع که چرا هیچگونه حمایتی از دانشجوی لنده ای نمی شود.
مسول بسیج دانشجویی دانشگاه لنده افزود: این برنامه مانند دیگر برنامه ها با هزینه شخصی خودم برگزار می شود تا همگان بدانند در لنده خون دانشجویان اول انقلاب همچنان در رگ های دانشجویان لنده ای جریان دارد.
کریم زاده این نکته را نیز خاطرنشان کرد :با تمام ممانعت های مدیران استانی این روز را گرامی داشتیم و این بی حرمتی مدیریت دانشگاه استان را بدون جواب نخواهیم گذاشت.

در ادامه این نشست یکی از دانشجویان با بیان کمبودهای زیربنایی گفت ساختمان دانشگاه پیام نور لنده چه زمانی باید به پایان برسد ؟ پنج سال ازشروع بکار این دانشگاه میگذرد و روند تکمیلی کند به پیش میرود.
این دانشجو محدودیت رشته های تحصیلی را دیگر مشکل این دانشگاه عنوان کرد و از مسولین دانشگاه خواست مهم ترین مطالبه دانشجویان این شهرستان پیگیری شود.
متأسفم که خواسته به حق دانشجویان لنده تبدیل به آرزوهای شان شده
دارا کریمی نژاد فرماندار شهرستان لنده که مهمان ویژه دانشجویان لنده بود گفت: مسئولین و مدیران از ظرفیت دانشجویان بیشتر استفاده نمایند ازینرو که این قشر، قشر متفکر جامعه هستند.
وی گفت:دانشجو باید مطالبه گر باشد و حس انتقاد و مطالبه گری داشته باشد هر چند نکته ای مهم وجود دارد که انصاف در نقدها رعایت شود.
فرماندار لنده افزود :من هم متأسفم که خواسته به حق دانشجویان لنده تبدیل به آرزوهای شان شده و داشتن مکان و فضای تحصیلی مناسب و رفاه از اولین گامهای متولیان و مسئولین دانشگاه است که باید به دغدغه های دانشجویان بها داده شود .
 فرماندار شهرستان لنده با گرامی داشت یاد و خاطره سه ستاره پرفروغ آسمان دانش شهیدان بزرگ نیا, قندچی و شریعت رضوی که سینه خود را آماج گلوله استبداد قرار دادند گفت: ثمره این خونها اقتداری است که در حال حاضر نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه مناسبات بین المللی دارد.
دارا کریمی نژاد عنوان کرد: شهدای هسته ای فراورده های دیدگاه استکبارستیزی است و امنیت امروز به برکت مطالبه حق جویی و حق طلبی این شهدای گرانقدر بوده و هست.
وی با انتقاد از انحصاری کردن بسیج این ساز و کار انقلابی را برگرفته از اندیشه های امام راحل دانستند و الزام همگان به شرکت و افتخار به این تفکر را حرکت در مسیر امام و رهبری برشمرد و تصریح کرد : به پشتوانه ی همین توان می توان بر یاوه گویی ها و خط و نشانهای مستاجر بعدی کاخ سفید یعنی ترامپ فایق آمد.
کریمی نژادخاطرنشان کرد:بدون شک ژنرالهای پنج ستاره آمریکا در مقابل سرداران بی ادعایی همچون سلیمانی کرنش خواهند کرد زیرا پشتوانه و اقتدار سرداران ما برگرفته از تفکر بسیج است که خود را وقف خدمت به خلق الله کرده اند و این تفکر در عرصه دیپلماسی در قامت تیمی عرض اندام می کند که ظرافت های دیپلمات کارکشته ای همچون دکتر ظریف در قالب سیاستهای دولت تدبیر و امید همگان را به پذیرش نقش ایران اسلامی نه تنها در معادلات منطقه ای بلکه در عرصه جهانی وادار کرده است.
وی با اشاره به خدمات بی شمار دولت بالاخص در حوزه بهداشت و درمان افزود:علیرغم فشارهای اقتصادی تنها راه خروج از تنگناهای سیاسی و اقتصادی و اجتماعی را ورود قشر دانشجو به عرصه توسعه دانست و از آنان خواست با تشکیل کارگروههای مختلف و انعکاس ایده های خلاقانه خود دولت را در ارایه خدمت یاری کنند.
کریمی نژاد کرسی های آزاداندیشی مد نظر مقام معظم رهبری را مهمترین عامل در تحرک و پویایی نسل دانشجو برشمرد و گفت: مطالبه گری دانشجویان مسیر توسعه را هموار خواهد کرد بنابراین درب فرمانداری لنده به روی شما باز خواهد بود و دستانتان را به گرمی می فشاریم.
در ادامه تعدادی از دانشجویان به بیان مشکلات پرداختند و کریمی نژاد قول داد با تمام توان برای رفع مشکلات مد نظر دانشجویان اقدام خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
جونوم من قالپاقل مسوول بسیج دانشجویی!!!! حسین الله کرمی هستی سی خوت!!!!
قالپقالپ
|
United States
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
قالپقالپ عالی بی ایتره زور داره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار