کد خبر: ۳۳۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴ 06 December 2016
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران از احداث پارکینگ 30 هزار متر مربعی در جوار بارگاه بی‌بی حکیمه خاتون (س) گچساران خبر داد.

فرزین بهمنی‌آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: شهرستان گچساران یکی از شهرهای ویژه در جنوب کشور است.

وی ادامه داد: شهرستان گچساران با وجود شاهراه بودن در مرکز جنوبی نقطه اتصال استان‌های جنوبی به شمار می‌رود.

بهمنی‌آزاد با بیان اینکه این شهرستان دارای امامزاده‌های متعددی است، افزود: امامزادگان در این شهرستان به عنوان قطب‌های فرهنگی در منطقه به شمار می‌روند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران تصریح کرد: وجود بارگاه مطهر خواهر امام رضا(ع)، این شهرستان را از ویژگی‌های خاصی برخوردار کرده است.

بهمنی‌آزاد بیان کرد: وجود بارگاه بی‌ّبی حکیمه(س) موجب شده که شهرستان گچساران در طول سال پذیرای بسیاری از زائران در این منطقه باشد.

وی اذعان کرد: اداره اوقاف شهرستان گچساران با هماهنگی‌های که انجام داده است با توجه به حضور تاسیسات صنعت نفت در منطقه با کمک شرکت نفت در حال احداث پارکینگ به مساحت 30 هزار متر مربع برای استفاده زائران است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گچساران ادامه داد: جمع‌آوری نذورات امام زادگان صرف هزینه‌های عمران، توسعه امام‌زاده‌ها و اجرای مختلف برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در آنجا می‌شود.

بهمنی‌آزاد با اشاره به اینکه کنگره بین المللی بی‌بی حکیمه(س) در دهه کرامت سال 96 برگزار می‌شود، گفت: بر این اساس سه طرح بزرگ رفاهی و خدماتی در حرم بی‌بی حکیمه(س) در دست اقدام است.

وی ابراز کرد: کاشی‌کاری گنبد و مرقد، کاشی‌کاری سردرب ورودی و رواق‌های منتهی به حرم و کتیبه داخلی در حال انجام است که تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید.

بهمنی‌آزاد خاطرنشان کرد: با توجه به کارهای انجام شده و حضور زائران، میزان نذورات مردمی نسبت به گذشته 30 درصد افزایش داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار