کد خبر: ۳۳۹۶۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۶ 06 December 2016
تقاضا دارم جهت پاسخگویی به سوالات و بررسی دغدغه ها و نقطه نظرات نخبگان و دانشجویان در آینده ی نزدیک طی جلسه ای حضور بهم رسانید.

به گزارش دنانیوز یکی از جوانان شهرستان بهمئی (عارف درخشان دانشجوی کارشناسی ارشد اقتصاد ) با ارسال نامه ای به عدل هاشمی پور خواستار حضور نماینده چهار شهرستان کهگیلویه ،چرام، بهمئی و لنده جهت پاسخگویی به سوالات دانشجویان و نخبگان این شهرستان شد:

متن نامه:

ربَ اشرَح لی صَدری وَ یَسِّرلی اَمری وَاحلُل عُقدَهَ مَّن لَّسانی یَفَقهُوا قَوُلی از جانب دانشجوی نسل سوم انقلاب اسلامی به نماینده ی محترم مجلس شورای اسلامی شهرستانهای چهارگانه کهگیلویه بزرگ

به گذشته مردم شهرستان بهمئی مینگرم ؛مردمانی که همواره درجبهه های نبرد حق علیه باطل حضور فعال داشته اند و در مقابل زر و زور و تزویر اندکی خم به ابرو نیاورده اند و همانند کوه ماغر استوار ایستاده اند, مردمانی که تا دیروز پا به پای دلیرمردانی چون رئیس علی دلورای و خداکرم خان بهمئی علیه رضاشاه خائن مبارزه کرده اند مردمانی که به ندای خمینی کبیر لبیک گفتند و از پای ننشستند تا پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند و شهید داده اند.
و حالشان را میبینم که چهاردهه ازعمر انقلاب گذشته هنوز وعده ی چشیدن مزه ی آب اشامیدنی سالم میشنوند. جوانانشان به خاطر نبود حداقل های پزشکی در روستاها پرپر میشوند و وعده امکانات درمانی میشنوند.بیکاری در شهرستانشان سربه فلک گذاشته و وعده ی تاسیس کارخانه میشنوند.

بگذریم؛ درد بسیار است و مجال اندک

و اما مطالبه گری:

سردار؛ دیروز شما به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافتید تا به فریضه ای که امام امت, خمینی کبیر(ره)برایتان معین فرموده بود عمل کنید و دانشجویان انقلابی نیز امروز از جانب امام امت ,امام خامنه ای (حفظه الله) ماموریت یافته اند تا با مطالبه گری از مسئولین اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی را که شما سالها در راه آن مجاهدت نموده اید تحقق بخشند ؛ که امام خامنه ای در دیدار سال گذشته ی خود با تشکلهای دانشجویی فرمودند "اولین فریضه ی دانشجویی آرمانخواهی است و نیز در ۱۵ تیر ۱۳۸۳فرمودند وظیفه ی مسئولان است که پاسخگو باشند و آنچه را که وظیفه ی آنهاست انجام دهند.”
به همین جهت گمان بنده حقیر این است که اگر خواسته ی ما و شما پیشرفت نظام و انقلاب اسلامی است لازم است ما به مطالبه گری و شما به پاسخگویی بپردازید در این میانه اما رفتار کسانی را که با تملق های نه چندان سنجیده و ناشایست سعی در ایجاد مانع بر سر راه مطالبه گری دانشجویان و پاسخگویی مسئولان دارند را خارج از چارچوب فرمایشات رهبر معظم انقلاب و مانعی در برابر پیشرفت کشور تلقی میکنم و از شما به عنوان نماینده ی مردم انتظار دارم همان رفتاری را با متملقان نمایید که بنیانگذار انقلاب با آنان مینمودند.
آری به گمان بنده مطالبه گری دانشجویان انقلابی و پاسخگویی مسئولان کلید حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور است و صد البته میدانم که نباید آنچه خارج از اختیارات شماست را از جنابعالی مطالبه نمایم لکن موارد مطالبه شده از وعده های انتخاباتی شماست و در نظرمردمی که شما را به عنوان نماینده خود انتخاب نموده اند لازم الاجراست.
امیداست برخورد شما با نقدهای دلسوزانه همه جوانان انقلابی ای که قطعا درسختی ها و ناملایمتها جلوتر از همه به کمک شما میشتابند همانند برخورد مقام معظم رهبری با نقدهای جوانان انقلابی باشد.
همچنین با عنایت به دستور مقام معظم رهبری که :” به مسئولان سفارش میکنم که در جلسات دانشجویی شرکت کنند و به ابهامات و سوالات پاسخ گویند” تقاضا دارم جهت پاسخگویی به سوالات و بررسی دغدغه ها و نقطه نظرات نخبگان و دانشجویان در آینده ی نزدیک طی جلسه ای حضور بهم رسانید. توفیقات جنابعالی در راستای عمل به دستورات و فرمایشات مقام معظم رهبری و حل مشکلات مردم شهرستانهای چهارگانه و کشور را از خداوند متعال خواستارم.

و من الله توفیق
عارف درخشان
۱۶ آذر۱۳۹۵

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار