کد خبر: ۳۳۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 07 December 2016
مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه در 8 ماهه امسال تعداد 5هزار و 318 واقعه ازدواج در سطح استان به ثبت رسیده است، گفت: این آمار در مدت زمان مشابه سال ۹۴ تعداد 5 هزار و142 مورد بود که رشد 34/0 درصد را نشان می‌دهد. محوری بیان کرد: در 8 ماهه سال جاری تعداد یک هزار و 113 واقعه طلاق در سطح استان در دفاتر رسمی طلاق به ثبت رسیده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل که یک هزار و 26 واقعه طلاق بوده است رشد 85/0 درصدی را نشان می‌دهد.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک کهگیلویه وبویراحمد درباره نحوه ابلاغ طرح الکترونیک گفت: هر فرد که بخواهد از خدمات طرح الکترونیک استفاده کند لازم است یک ایمیل و شماره تلفن همراه داشته باشد و هویت خود را در سامانه ثبت اسناد ثبت کرده و شناسه کاربری و رمز عبور ابلاغ الکترونیک دریافت کند و مراتب را به اداره اجرا اعلام کند و پس از پایان یافتن مراحل ثبت نام همه ابلاغیه‌ها و اجراییه‌ها با‌پیامک و پست الکترونیکی برای فرد ارسال خواهد شد و فرد با درج نام کاربری و رمز عبور می‌تواند همه اوراق و برگه‌های اجراییه را مشاهده کند.
محوری درباره مزایای طرح ابلاغ الکترونیک بیان کرد: هدف از این طرح و این سامانه در مجموعه دستگاه قضایی خدمات‌رسانی قضایی آسان و بهتر به مردم، کاهش هزینه‌ها‌، جلوگیری از تشریفات طولانی ابلاغ‌، جلوگیری از تضییع حقوق مردم از‌طریق ابلاغ به موقع اخطاریه‌ها و ابلاغیه‌هاست.
محوری رعایت حریم خصوصی افراد‌، عدم‌مراجعه مستقیم‌، صرفه‌جویی در هزینه‌های چاپ ابلاغیه اعم از ملزوماتی مانند کاغذ، پرینتر و.. ، افزایش سرعت ابلاغ‌، کاهش سفرهای درون شهری‌، آگاه شدن افراد از ابلاغ‌ها در کمترین زمان ممکن و ارتقاء سطح رضایتمندی افراد از نحوه ابلاغ را از‌دیگر پیامدهای مثبت اجرای این طرح دانست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار