کد خبر: ۳۳۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱ 07 December 2016
رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران گفت: در حال حاضر سه کمیته اجرایی ، تشریفات و رسانه تشکیل شده و هرکدام در حیطه وظایف خود کارهای مربوطه را آغاز کرده و گزارش روزانه را به امور ورزش می دهند.

به گزارش ایسنا، منطقه کهگیلویه وبویراحمد محمد حبیبی نژاد در نشست هماهنگی مسئولان اجرایی ورزش نفت و گاز گچساران جهت برنامه ریزی بازی با تراکتور سازی افزود: بازی تیم فوتبال نفت وگازگچساران با تراکتورسازی در مسابقات جام حذفی از حساسیت بالایی برخوردار است.

وی بیان کرد: در حال حاضر سه کمیته اجرایی ، تشریفات و رسانه تشکیل شده و هرکدام در حیطه وظایف خود کارهای مربوطه را آغاز کرده و گزارش روزانه را به امورورزش می دهند.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت بالای این بازی از نظر تعداد بالای تماشاگران و حضور یک تیم لیگ برتری در شهرستان گچساران تا روز بازی با تراکتور سازی تبریز جلسات متعددی با مسئولان اجرایی نفت و شهرستان برگزار خواهد شد.

حبیبی نژاد عنوان کرد: با دستور مدیرعامل نفت و گاز گچساران کار اجرایی و عمرانی بهسازی برخی از نقاط در استادیوم آغاز شده است.

وی گفت: کار در فضای سبز و عملیات بهسازی زمین چمن و فضای اطراف ورزشگاه آغاز شده است.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: با توجه به پخش زنده بودن بازی و پیش بینی بارانی بودن هوا در روز مسابقه تدابیری برای ساخت جایگاه های سرپوشیده فیلمبرداری اندیشیده شده است.

حبیبی نژاد بیان کرد: نشست هایی با شورای محترم تامین شهرستان ، لیدرهای ورزشی برنامه ریزی شده است.

وی افزود: برای برقراری هرچه بهتر امنیت این بازی همه تماشاگران باید با احساس مسئولیت در قبال آبرو و عزت شهرگچساران میزبانان خوبی برای تیم ریشه دار تراکتور سازی تبریز شوند.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران ادامه داد: با حمایت های خوبی که ازسوی مدیرعامل نفت و گاز گچساران و دست اندرکاران ورزش نفت صورت گرفته شاهد برگزاری یک بازی جذاب و دیدنی و یک میزبانی تاریخی از مردم گچساران خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار