تیم شهرداری ارومیه ست نخست این دیدار را با نتیجه 25 بر 23 پیروز شد ولی در ادامه در سه ست پیاپی با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 23 و 25 بر 21 مغلوب پیکان تهران شد.
کد خبر: ۳۴۵۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰ 18 December 2016


جوان پرس : 
تیم والیبال پیکان تهران امروز /یکشنبه/ از سد تیم شهرداری ارومیه و بیش از هفت هزار تماشاگر مشتاق این تیم در سالن غدیر شهر /ارومیه/ عبور کرد و با نتیجه سه بر یک به برتری در برابر میزبان رسید.

  تیم شهرداری ارومیه ست نخست این دیدار را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد ولی در ادامه در سه ست پیاپی با امتیازهای ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ مغلوب پیکان تهران شد.

در آغاز این دیدار تیم شهرداری ارومیه آرش کشاورزی، عبدالرضا علیزاده و حامد رضایی را به علت مصدومیت در اختیار نداشت و جواد محمدی نژاد، دراگان تراویسا، رحمان داوودی، مجتبی میرزاجانپور، آرمین تشکری، فرهاد پیروت پور و محمدرضا حضرت پور (لیبرو) برای این تیم وارد میدان شدند.
برای تیم پیکان تهران نیز فرهاد نظری افشار، سعید معروف، محمدجواد معنوی نژاد، محمد فلاح، مسعود غلامی، غفور و مهدی مرندی به میدان رفتند.
تیم شهرداری ارومیه ست اول را طوفانی آغاز کرد به طوری که با نتیجه ۶ بر یک از حریف تهرانی پیش افتاد اما در ادامه تیم پیکان توانست امتیازات از دست رفته را به نحوی جبران کند و در امتیاز تساوی ۱۵ به ارومیه رسید.
در ادامه ست اول ۲ تیم بازی پایاپای و جذابی را به نمایش گذاشتند و در نهایت تیم شهرداری ارومیه با حفظ انسجام تیمی و حمایت پرشور هوادارانش با نتیجه نزدیک ۲۵ بر ۲۳ پیروز این ست شد.
در ست دوم تیم پیکان تهران از همان ابتدا با کسب وقت استراحت اول، برتری خود را به رخ میزبان کشید و با وجود تلاش های فراوان بازیکنان شهرداری ارومیه، در نهایت این تیم پیکان بود که نتیجه مشابه ست اول را به دست آورد و کار را به تساوی کشاند.
اعتراض های پی در پی سعید معروف به داور این دیدار، موجب دلخوری هواداران حاضر در سالن شد و کاپیتان ملی پوش و همیشه معترض این بار نیز کارت زرد را از حاکم بازی دریافت کرد.
ست سوم در حالی آغاز شد که فریاد زنده باد ارومیه (یاشاسین ارومیه)، از سوی هفت هزار هوادار حاضر در سالن طنین انداز بود و بازیکنان شهرداری ارومیه با انگیزه دو چندان مقابل حریف قدرتمند تهرانی داخل زمین شدند اما تیم شهرداری ارومیه با وجود برتری در وقت استراحت فنی اول در ادامه نتوانست امتیازهای کسب شده را به خوبی حفظ کند و با نتیجه مشابه ۲۵ بر ۲۳ مغلوب حریف تهرانی شد.
ست چهارم از حساسیت زیادی برای هر ۲ تیم برخوردار بود ولی این بار نیز تجربه بالای پیمان اکبری و بازی کم اشتباه پیکان تهران بر میزبان فائق آمد و تیم شهرداری ارومیه با باخت در این ست سه امتیاز شیرین خانگی را از دست داد تا همچنان در حسرت پیروزی مقابل این تیم تهرانی باقی بماند.
تیم شهرداری ارومیه با قبول این شکست خانگی با ۶ برد و ۱۸ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد و هفته آینده میهمان تیم بانک سرمایه خواهد بود.
مرتضی اکرمی و داود نافعی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و شهباز صدری به همراه یونس حسن زاده ناظران این مسابقه بودند.
به گزارش ایرنا هفته نخست دور برگشت و هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های مردان ایران امروز /یکشنبه/ با انجام ۶ دیدار در شهرهای تهران (۲مسابقه)، تبریز، ساری، ارومیه و گنبد پیگیری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار