مشاور اجرایی بنیاد مادر از برگزاری همایش تجلیل از مادران نمونه اقلید با همت بنیاد مادر و همکاری فرمانداری این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۳۴۹۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳ 25 December 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:زهرا سمیعی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش تجلیل از مادران برتر و نمونه این شهرستان که با حضور فرماندار و معاون وی، بخشدار مرکزی، مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری و برخی از فرزندان بنیاد فرهنگی بین‌المللی مادر در فرمانداری اقلید برگزار شد به تشریح اهداف و عملکردهای بنیاد مادر پرداخت.

وی آشنا کردن جامعه به‌ویژه نسل جوان با مقام و جایگاه والای مادر، ارتقا و بازآفرینی مقام مادر از لحاظ فرهنگی، اجتماعی، خانوادگی، آموزش مسؤولیت‌های خطیر مادری به بانوان و مادران جوان، تبیین نقش مادران در ساختن جامعه‌ای ایده‌آل، ایجاد مرکز مشاوره برای مادران به‌منظور رفع تنگناهای آنان در عرصه‌های مختلف و... را ازجمله اهداف تأسیس بنیاد مادر عنوان کرد.

سمیعی بابیان اینکه تمام مادران نمونه و شایسته هستند از محدودیت امکانات سخت گفت و عنوان داشت: از 10 مادر برتر شهرستان اقلید در این همایش تجلیل خواهد شد.

در ادامه این جلسه، مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری اقلید با اشاره به نقش سرنوشت‌ساز مادران در جامعه اظهار داشت: علاوه بر نقش‌آفرینی مادران و حضور در عرصه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و... کشور، تربیت آینده‌سازان مملکت نیز از دیگر نقش‌های مادران است.

سمیه صالحی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا با تعامل کامل با بنیاد مادر همایشی شایسته مقام مادران برگزار و زمینه‌ای برای توجه بیشتر به این قشر فراهم شود.

این جلسه با تبادل‌نظر و هم‌اندیشی افراد حاضر در این جلسه به‌منظور هماهنگی برای تعیین مکان برگزاری همایش تجلیل از مادران نمونه اقلید و چگونگی اجرای آن ادامه یافت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار