اقدامات تحسین برانگیز چرامی ها در کمک به مدارس
در یک ماهه ی اخیر خیران چرامی در اقداماتی خیرخواهانه اقدام به کمک به یکی از مدارس شبانه روزی شهر نموده اند که دانش آموزان آن را افراد بی بضاعت روستایی تشکیل داده اند.
کد خبر: ۳۵۵۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ 05 January 2017
دندانپزشک چرامی در اقدامی خداپسندانه مواد غذایی یکی از مدارس شبانه روزی چرام را تامین کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،  دکتر کیارش پاداش در اقدامی ارزشمند و خداپسندانه بخشی از اقلام غذایی مدرسه شبانه روزی قائم آل محمد شهرستان چرام را تامین و به مسئولین این مدرسه تحویل داد .

مدیر مدرسه شبانه روزی قائم آل  محمد  شهرستان چرام در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد گفت : دکتر کیارش پاداش با خرید و اهداء برخی اقلام خوراکی مورد نیاز این مدرسه ی شبانه روزی کار خیری انجام داده است که جای تقدیر و تشکر دارد و امیدواریم که این رویه در میان مردم نهادینه شود و در دیگر جاههایی که نیاز است چنین اقداماتی صورت گیرد.
علویان ضمن اعلام مبلغ ۱۰ میلیون ریالی این خیر چرامی گفت : تاکنون برخی افراد اقداماتی در خصوص کمک به این مدرسه شبانه روزی که دانش آموزان آن را افراد روستایی و بی بضاعت تشکیل می دهند صورت گرفته است. 
لازم به ذکر است هفته گذشته در اقدام خیرخواهانه ی دیگری یکی از معلمین بازنشسته ی این شهرستان به یاد عزیزان از دست داده خود در یک تصادف رانندگی اقدام به تهیه، تجهیز و نصب وسایل مربوط به هوشمند سازی یکی از کلاس های درس این مدرسه نموده بود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار