امام عادل جامعه،شهادت دروغ نداد،اما صدا و سیما و نخبگان سیاسی که اینقدر بصیرت و مهارت ندارند تا تکریم و نکوداشت هاشمی را با تحریف از او اشتباه نگیرند، اقلا از الان به خود بیایند و رویه شان را اصلاح کنند.
کد خبر: ۳۵۸۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴ 10 January 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید علی محمد بزرگواری ، نماینده دو دور گذشته مجلس شورای اسلامی که همواره منتقد سرسخت آیت الله هاشمی رفسنجانی بود و تندترین مواضع را بر علیه وی می گرفت با انتشار مطلبی ، به کار صدا و سیما در نحوه ی پوشش اخبار مربوط به وی انتقاد کرد .
بزرگواری گفت : رهبر معظم انقلاب چرا بخشی از اذکار مستحب نماز میّت هاشمی را قرائت نکردند؟/ کاش صدا و سیما از رهبری یاد می‌آموخت.

وی در ادامه این مطلب نوشت:خیلی‌ها از دیشب منتظر بودند ببینند که حضرت آقا این فراز از اذکار نماز میّت رو که «اللهم انا لا نعلم منه الا خیرا (خدایا ما غیر از خوبی از این میّت نمی دانیم)» رو در نماز بر جنازۀ هاشمی قرائت می کنند یا خیر؟

آقا در عین حال که به پاس سابقۀ انقلابی هاشمی و رفاقت دیرین با او حرمت نگه داشتند و خود شخصا نماز اقامه فرمودند و برای او از خداوند متعال عفو و غفران طلب فرمودند اما کلمه ای هم دروغ نگفتند که «خدایا ما جز خوبی از او نمی دانیم» و از قرائت این بخش از ذکر صرفنظر فرمودند؛ و به‌جایش این جمله را قرائت فرمودند:
اللّهُمَّ إنَّکَ قَبَضتَ رُوحَهُ وَ أنتَ غَنیٌّ عَن عَذابِه وَ هُوَ مُحتاجٌ إلی رَحمَتِک
خداوندا همانا تویی که روحش را گرفتی و تو از عذاب او بی‌نیازی و او به رحمت و بخشش تو نیازمند است!
این در حالی بود که عبارت «اللّٰهُمَّ اِنّا لٰا نَعْلَمُ مِنْهُ الّا خَیْراً» در نماز مرحوم آیت الله خوشوقت و آیت الله مهدوی کنی و حتی همسر حضرت امام خمینی سه بار این عبارت رو تکرار کردند

امام عادل جامعه،شهادت دروغ نداد،اما صدا و سیما و نخبگان سیاسی که اینقدر بصیرت و مهارت ندارند تا تکریم و نکوداشت هاشمی را با تحریف از او اشتباه نگیرند، اقلا از الان به خود بیایند و رویه شان را اصلاح کنند. اگر در مورد سوابق هاشمی و بازنمایی فرشته وار از او با هر توجیه و دلیل امنیّتی یا رفاقتی تا این حد جایز بود رهبری معظم انقلاب با توجه به حساسیّت جایگاه و نیز رفاقت دیرین اولی بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
ای وای بحال مملکتی که امثال بزرگواری تحلیل گر شدن دارن در مورد بدی و خوبی آقای هاشمی نظر میدن...خود مردم جواب شما افراطی ها را دادان عزت و ذلت دست خداست
مردم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
اگر کسی برعلیه اتون حرف بزنه می شه نادان و نابلد و جاهل و اونکه باهاتون موافقه پیغمبر زمانه... آقا عاقل باشید... همه واقعیت رو می دونید چرا خودتون و به نفهمیدن میزنید... بزرگواری خارج از هر گونه مسائل سیاسی یک روحانی است و می تونه در مورد مسائل فقهی و شرعی و احکام و... نظر بده و تحلیل کنه... پس خواهش می کنم اینقد جاهالانه و مغرﺽانه حرف بدون علم نزنید...
ساداتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
بزرگواری فقط بر علیه خودش حرف میزنه و واقعا ایشون آدم .... به معنای واقعیه کلمه است
انسانم ارزوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
ای کاش بزرگ واری وامثال بیخرد روزی باخرد بشن واین ملت را درک کنن وبعد به نتیجه برسن که اقلیت ......
میراسحاق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
گفتم کلاغ حرف بزن گفت .........
پورغنجری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۱
بزرگواری ...............

من الله توفیق
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
بزرگواری حالش خوش نبود و نیست..
جلالی زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
جناب اقای بزرگواری ظاهرا شما با نظام و مردم مشکل دارید؛ لطفا بیش از این خود را در مقابل سیل جمعیت خروشان مردم قرار ندهید کمی چشم خود را باز کنید و بر واقعیات نبندید مردم را ببینید و بدانید که یاوه گویی های افراد حقیر جویای نان و نام که نام و نان خود را در تخریب بزرگان می بینند نمی تواند خللی در صفوف و اراده اهنین مردم قدرشناس ایران اسلامی ایجاد کند امثال شما از طرق مختلف و از طریبونهای گوناگون در این چند سال اخیر کم امثال اقای هاشمی را تخریب نکردند اما دیدید و دیدیم و دیدند چشمان جهان که مردم در اسفند94 چند میلیون رای به آقای هاشمی دادند و او را به عنوان نفر اول خبرگان رهبری انتخاب کردند و در 21 دی ماه همان مردم خادم صادق خود را تا آرامگاه امام ره بدرقه کردند؛ دیدی مردم به پدر و رهبری معنوی شما در جبهه پایداری چه پاسخی در اسفند 94 دادند امثال شما بودید که با فرستادن افرادی چون نجفی به مجلس دوم دل امام را خون کردید لطفا با ادائه تفسیر غلط از حذف مستحبات نماز رهبری ذهن مردم را مشوش نکنید بدبینی ایجاد نکنید شما جوانب دیگر مثل الودگی هوا کهولت سن رهبری اذهام جمعیت مساعل امنیتی و دهها مورد دیگر را نادیده گرفتی و مفسر نماز میت شدی ؟؟؟؟؟ عوام فریبی میکنی؟؟؟؟ اقای بزرگواری به جدت قسم خودت هم خوب میدانی که داری اشتباه میکنید اما چرا با نظام و مردم چنین برخورد میکنید نمیدانم برادر و همرزم دوران دفاع مقدس دست بردار از قیامت لترسید ار روز.معاد بترسید آیا در مسلک شما حرمت شکنی افراد آن هم اشخاص.ممتازی چون اقای هاشمی حق الناس نیست؟؟؟؟ در کدامین دین و مذهب تهمت افترا تخریب افراد جایز شمرده شده است که شما با لباس مقدس سیادت و روحانیت چنین میکنید و چنین میگویید؟؟؟؟ جناب بزرگواری اقای هاشمی فرمودند من شکایت به خدا می برم به فکر روز قیامت باش که هیچ جوابی برای این اعمال زشت و ناپسندت نداری؛ مگه صدا وسیما جمهوری اسلامی در اختیار شماست یا نمایندگی دارید از جایی جهت نظارت بر این رسانه ملی که امر و نهی میکنید ؟؟؟ مگه مملکت صاحب ندارد که شما و همفکرانتان بر مردم و نظام چنین می تازید؟؟؟؟ راستی اقای بزرگواری زمانی که من و شما در جبهه میجنگیدیم حضرت علامه مصباح و فرزندانش کجا بودند ؟؟؟ چرا یک بار به انها انتقاد کوچکی هم در طول عمرت نداشتی همرزم عزیز خیلی حرف باتون دارم اما ای کاش روزی فرصتی پیش می امد تا در حضور اکثریت مردم زادگاهمان در خصوص ریشه های انقلاب امام رهبری قانون اساسی و رهبری با هم مباحثه کنیم و قضاوت را به مردم بسپاریم و هرچه که اکثریت قبول کردند به ان و برای همیشه گردن نهیم اقای بزرگواری شما پشت رهبری و ارزشها سنگر گرفتید و از پشت خنجر میزنید چرا ونبال این هستید که بین مردم تفرقه نفاق انشقاق و افتراق ایجاد کنید و رهبری را مختص خود و اندیشه خود دانید و مخالفین خود را مخالفین نظام و رهبری و ارزشها معرفی میکنید در میدان عمل امثال هاشمی ها خیلی وفادار تر از امثال شماها هستند در حمایت و پاسداری از ارزشها خاصه اصل نظام ارکان نظام رهبری نظام و ارزشها اگر میخواهید وزن خودت را ثابت کنید با یکی از نیروهای اصلاح طلب استان در صدا و سیمای به مناظره بنشینید تا وزن علمی و اجتماعی خود را بهتر و بیشتر بدانید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
جای بسی نامیدی هست که شمادرباره ایت الاه هاشمی رفسنجانی نظربدهدغیبت دردین اسلام نابخشودنی است
دخت افراسياب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۱
در ااين رابطه بنده صاحب نظر نيستم ولي ما شخصيت معصوم كه نداريم در اين عصر.. ايت اله هاشمي يك انقلابي مبارز مجاهد بودند كه البته انتقادهايي بر برخي عملكردها و نظريات ايشان است ! اما حقيقتا نظرات وعملكردهاي بسيار انقلابي و روشنفكرانه اي هم بنده ديده أم از ايشان, چرا ما هميشه يك شخصيت را به كل نفي يا تأييد ميكنيم ؟؟ !!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار