کد خبر: ۳۵۹۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴ 12 January 2017
فرید محبی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 14 درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) است، گفت: 30 هزار و 250 خانوار معادل 72 هزار نفر از مردم این استان تحت پوشش کمیته امداد هستند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به امکانات محدود کمیته امداد گفت: امکانات، اعتبارات و تجهیزات این نهاد حمایتی محدود و جوابگوی رفع فقر و محرومیت نیست و بنابراین نیازمند استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای رفع مشکلات و کاهش فقر در استان هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یک هزار و 935 پرونده در نوبت دریافت جهیزیه هستند، گفت: به دلیل کمبود اعتبار تأمین جهیزیه نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امکان‌پذیر نیست لذا تأمین جهیزیه نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد نیازمند مشارکت خیرین است.

این مسؤول اضافه کرد: 13 هزار دختر دم‌بخت تحت پوشش امداد در استان وجود دارد که لازم است با مشارکت خیرین جهیزیه این دختران تأمین شود.

محبی در پایان با اشاره به اینکه برای احداث مسکن افراد تحت پوشش نیازمند مشارکت خیرین هستیم، گفت: برای احداث یک هزار مسکن شهری، 5 هزار واحد مسکن روستایی و 8 هزار مورد تعمیرات مسکن افراد تحت پوشش و دو هزار سرویس بهداشتی نیازمند مساعدت خیرین هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار