آنچه از صحبت های استاندار برداشت می شود:
به نظر می رسد دکتر خادمی هم چیزی فراتر از همین سخنان رئیس شرکت توزیع برق شهرستان کهگیلویه ، در نظر نداشته است و باید به مردم قلعه رئیسی گفت ، تنها راه شما تغییر الگوی مصرف است
کد خبر: ۳۶۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴ 14 January 2017
چند روزی است که از قبض های با مبالغ بالای مردم قلعه رئیسی در رسانه ها گفته می شود و خبرهای متفاوتی هم در این زمینه منتشر شده است و البته تقاضاهایی هم برای بررسی امکان کاهش این قبوض که به قبض های نجومی هم نامگذاری شده اند ، صورت گرفته است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از سال گذشته و با شرکت مردم قلعه رئیسی با قبوض برق ، در نماز جمعه توجه رسانه ها به این موضوع جلب شد و البته ظرف چند روز گذشته این موضوع تیتر رسانه ها شده است و گزارش ها و اظهارنظر های متعدد از طرف مردم و مسئولین ، منتشر شده است.
هفته گذشته کاروان دولت تدبیر و امید به ریاست استاندار کهگیلویه و بویراحمد از بخش های دیشموک و قلعه رئیسی بازدید داشت. در گفتگویی که استاندار کهگیلویه و بویراحمد انجام داده است ، وی در خصوص مشکل قبض های با قیمت بالای قلعه رئیسی ، خواستار پیگیری شد.
خادمی با ابراز نگرانی از وضعیت قبوض برق منطقه چاروسا اضافه کرد: بخشی از این مبلغ به جهت نبود گاز در منطقه است و بخشی هم مصرفی است که مردم دارند ولی با توصیه ای که به مدیرعامل برق استان دارم به مبلغ قبوض توجه شود و اگر جای اجحاف یا اشتباه شده آن را به مردم برگردانند.
 
بخشش لازم نیست! اجحاف یا اشتباه را بررسی کنید! 

در فصل زمستان قبوض برق منطقه چاروسا با مبلغ بسیار بالایی صادر می شود که امیدواریم با توجه به محروم بودن منطقه نسبت به تغییر تعرفه اقدام شود.
در این گفتگو استاندار خواستار بررسی قبوض شده تا اگر اجحاف یا اشتباهی صورت گرفته است ، اصلاح شود.
از طرفی اواخر هفته گذشته مهنس پرویزی رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان کهگیلویه در گفتگویی با برنامه رادیویی شبکه دنا ، توضیحاتی داد که در مجموع چنین استنباط می شد که نه اشتباهی شده است و نه اجحافی !
مهندس پرویزی در این خصوص گفته بود آنچه که کنتورهای برق نشان می دهند ملاک تعیین بهای برق مشترکان است و با توجه به استفاده مشترکان قلعه رئیسی از وسایلی مانند گرم کننده های برقی که مصرف بسیار بالایی دارند ، قیمت های درج شده در قبوض واقعی است و عملا کاری از دست کسی بر نمی آید و تنها راه کاهش مبالغ قبوض را کاهش مصرف عنوان کرد.
به نظر می رسد دکتر خادمی هم چیزی فراتر از همین سخنان رئیس شرکت توزیع برق شهرستان کهگیلویه ، در نظر نداشته است و باید به مردم قلعه رئیسی گفت ، تنها راه شما تغییر الگوی مصرف است که البته آن هم تمهیداتی نیاز دارد از جمله گازرسانی به این منطقه و یا مهیاسازی زمینه استفاده از نفت سفید .
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار