انصافا شما مدیر سایت تاکنون گزارشی تهیه نموده اید که در چند مورد این نامه و بخشنامه و...در سطح وزارتخانه برای این قشر صادر شده چه در مورد اموزشی و کاری و چه در مورد مسائل مالی.
کد خبر: ۳۶۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲ 15 January 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در پی انتشار خبری در این سایت در خصوص تنبیه دانش آموز چاروسایی با سوزاند دست (اینجا) یکی از مخاطبان تابناک با ارسال مطلبی به عنوان نظر مخاطب در مورد خبر مذکور به نکاتی اشاره کرده است که در ادامه منتشر می شود.
مدیر محترم سایت :
با توجه به اینکه سایت شما از سایتهای بی طرف و پر بیننده می باشد انتظار این است که در مورد خبرهایی که در این سایت گذاشته می شود دقت لازم صورت گیرد .
هیچ ادمی با وجدان و هیچ فرهنگی این عمل زشت (اگر درست باشد)را تایید نمی کند.معلم با عشق و علاقه این شغل را انتخاب کرده هر چند سنگ هایی که در طول راه خدمت به پایش می بندند هر روزه مسیر را برای او دشوار می کنند.
درست است که یک معلم باید همه جوانب را در نظر گرفته تا این شغل را انتخاب نماید ولی انصافا شما مدیر سایت تاکنون گزارشی تهیه نموده اید که در چند مورد این نامه و بخشنامه و...در سطح وزارتخانه برای این قشر صادر شده چه در مورد اموزشی و کاری و چه در مورد مسائل مالی.
بنده با 29 سال سابقه در طول سالها دهها بخشنامه در مورد مسائل مختلف برخورد نموده ام که هیچکدام اجرا نشده در صورتی که مصوبه و قانون بوده از پرداخت اضافه کار به مدیران و معاونین مدارس که مسکوت مانده، از بیمه تکمیلی که بایستی در مطب و ازمایشگاهها پول را داده و فاکتور گرفته و بعد از گذشت یک ماه انهم مبلغی به دست فرهنگی می رسذ .
شما اداره و نهاد و ارگانی را سراغ دارید که بعد از گذشت 15 ماه کارمند بازنشسته هنوز بازنشستگیش را نگرفته باشد ؟
صندوق ذخیره فرهنگیان که قرار بود به اندازه سهم فرهنگی دولت سهم گذاشته و سود ان هر ساله واریز شود و شش سال است که نه دولت سهم خود را واریز می کند و نه سود را و با این پولهایی کلان اختلاس 12000000000000بوجود می اید و کسی جوابگو نیست و همکار بعد از بازنشستگی دو سوم پولش را بعد از سه ماه می گیرد .
شما نهادی و سازمانی را سراغ دارید که برای ارتقا علمی و اموزشی همکار و برای ضمن خدمت از کلاسهای مجازی از هر همکاری 5000تومان پول بگیرد و میلیاردها تومان پول به جیب بزند در صورتی که خرج این کلاس مجازی شاید یک هزارم این پول نشود ؟
افرادی که دم از تعطیلی معلمان در تابستان و عید و...صحبت می کنند ایا تا الان پای درد دل معلمان نشسته اند؟معلمان دوست دارند تابستان و عید هم کار کنند و اضافه کار و...که به کارمندان دیگر داده میشود به انان هم داده شود .
در کشورهای پیشرفته جهان مثل سوئد ، المان و اتریش و....بالاترین دریافتی از ان معلمان است و به همین خاطر اموزش در این کشورها بسیار بالا می باشد ما برای اموزش و پرورش چه کار کرده ایم ؟ایا انصافا به همان اندازه که انتظار داریم اموزش و پرورش ما پویا -فعال -تاثیر گذار باشد نصف سرمایه گذاری نه، یک دهم سرمایه گذاری نموده ایم .
معلمی که با افکار پریشان و مشکلات گوناگون مالی -بدهکاری -...پای به مدرسه گذاشته و افکارش مشوش و نگران است ،چگونه بایستی با تمرکز بر اعصاب خود به راحتی درس داده و اخلاق و رفتارش متناسب باشد ؟
حسین ملکی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
اون تنبیه بدنی قبیح وناپسنداست واین رو تو بوق وکرنا امابه حقوق معلم که میرسند اقا جمعیت اینا زیاده بودجه هنگفت میخاد اما وقتی پای اختلاس وغارت وچپاول بیاد این که ایرادی نداره ویک اشتباه قانونی مطرح میشه گور پدر شاه وشاه پرستان اگه چنین غلط هایی کرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار