کد خبر: ۳۶۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸ 14 January 2017
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پایگاه بهداشتی چاروسا با 250 مییلون تومان اعتبار دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود.

رشید غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه با اشاره به خدمات علوم پزشکی در بخش‌های دورافتاده دیشموک و چاروسا اظهار داشت: 14 خانه بهداشت و 2 مرکز بهداشتی درمانی در چاروسا فعال است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تعداد خانه‌های بهداشت در این بخش به نسبت جمعیت مناسب است، افزود: همه واحدهای بهداشتی و درمانی از سال گذشته در این بخش فعال شده است.

غفاری تصریح کرد: 21 مورد آزمایش در مراکز درمانی چاروسا انجام می‌شود و این در حالی است که در گذشته تنها امکان انجام هشت مورد آزمایش وجود داشته است.

وی تعداد پزشکان مستقر در مراکز بهداشتی و درمانی چاروسا را چهار نفر دانست و گفت: رادیولوژی این بخش فعال است و یونیت دندانپزشکی نیز همه روزه به جز روزهای تعطیل خدمات ارائه می‌دهد.

این مسؤول افزود: فوریت‌های پزشکی با شش نیروی انسانی و آمبولانس مجهز در مرکز درمانی قلعه رئیسی و جاورده مستقر بوده و سه دستگاه آمبولانس برای مواقع اضطراری آماده خدمت در این مراکز است.

غفاری با اشاره به راه‌اندازی هفت خانه بهداشت طی سال گذشته در بخش چاروسا تصریح کرد: سایر خانه‌های بهداشت نیز بهسازی و مجهز شدند.

وی، دیوارکشی و محوطه سازی مرکز بهداشتی و درمانی قلعه رئیسی با اعتبار 250 میلیون تومان را از دیگر خدمات در بخش چاروسا عنوان کرد.

غفاری از کلنگ‌زنی پایگاه بهداشتی چاروسا با 250 متر مربع زیر بنا و با اعتبار 250 میلیون تومانی دهه فجر امسال خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این پروژه حداقل از جهت زیر ساخت مشکلی در این بخش نخواهیم داشت.

معاون بهداشتی علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد همچنین به خدمات بهداشتی و درمانی در دهستان اسفندان از توابع دیشموک اشاره و تصریح کرد: آمبولانس مرکز درمانی اسفندان به زودی با آمبولانس جدید جایگزین می‌شود.

غفاری تعداد خانه‌های بهداشت فعال این حوزه را 13 واحد دانست و افزود: همه مراکز درمانی دارای پزشک و تجهیزات لازم هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار