کد خبر: ۳۶۰۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰ 15 January 2017
معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ششمین جشنواره ملی شعر زاگرس اسفند ماه امسال با حضور شاعرانی از سراسر کشور در یاسوج برگزار می‌شود.

رضا خردمند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: ششمین جشنواره شعر ملی زاگرس 17 و 18 اسفندماه امسال با حضور شاعرانی از استان‌های مختلف کشور در یاسوج برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش غزل، سپید(شعر آزاد) و بخش ویژه با عنوان زاگرس برگزار می‌شود عنوان کرد: ضروری است در هر بخش 3 اثر تا 15 بهمن ماه ارسال شود.

خردمند با تاکید بر اینکه به دلیل کیفیت بالای جشنواره تنها اشعار قوی و برجسته پذیرفته می‌شود افزود: آثار به همراه تصویر کارت ملی و نشانی شاعر از طریق تلگرام با شماره 09330666952 ارسال شود.

معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: هدف از برگزاری ششمین جشنواره شعر ملی زاگرس همدلی میان هنرمندان، استفاده از تجربیات، شناخت استعداد و پتانسیل هنرمندان عرصه شعر است.

خردمند با بیان اینکه از هیچ تلاشی برای باشکوه برگزار شدن این جشنواره دریغ نمی‌شود اظهار داشت: در حاشیه ششمین جشنواره شعر ملی زاگرس کارگاه آموزشی و جشنواره شعر بومی برپا می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار