کد خبر: ۳۶۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲ 15 January 2017
روح‌الله شریفی رئیس کمیته مسابقات هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به نتایج نتایج بازی‌های هفته ۱۴ لیگ برتر استان گفت: پاسارگاد چرام در این هفته با یک گل از استقلال دهدشت شکست خورد.

وی گفت: استقلال چرام با سه گل بر تیم دوم این مسابقات یعنی تیم شهرداری پاتاوه غلبه کرد که رقیب اصلی تیم فولاد یاسوج است.

شریفی گفت: تیم المپیک لنده با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم پرسپولیس چرام شد و تیم پرسپولیس دیشموک در خانه با اتحاد قلعه رئیسی به نتیجه تساوی یک بر یک رسید.

وی به یکی دیگر از بازی‌های مهم این هفته اشاره کرد و گفت: آتاک گچساران در خانه با فولاد یاسوج ۳ بر یک شکست خورد.

رئیس کمیته مسابقات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد به جدول این رقابت‌ها تا پایان هفته چهاردهم اشاره کرد و گفت: فولاد یاسوج از ۱۳ بازی با ۳۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

شریفی افزود: شهرداری پاتاوه از ۱۱ بازی با ۲۳ امتیاز، استقلال چرام از ۱۴ بازی با ۲۳ امتیاز، استقلال دهدشت از ۱۴ بازی با ۲۰ امتیاز و پاسارگاد چرام از ۱۴ بازی با ۱۸ امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند

وی از آتاک گچساران با ۱۴ بازی و ۱۷ امتیاز، پرسپولیس دیشموک از ۱۳ بازی با ۱۷ امتیاز، پرسپولیس چرام از ۱۲ بازی با ۱۶ امتیاز
و اتحاد قلعه‌رئیسی از ۱۳ بازی با ۷ امتیاز و المپیک لنده از ۱۴ بازی با ۵ امتیاز به عنوان تیم‌های دیگر در این رده‌بندی نام برد.

شریفی به بازی‌های هفته پانزدهم این رقابت‌ها اشاره کرد و گفت: پنجشنبه ۳۰ دی اشاره کرد و گفت: در این روز و از ساعت ۱۴ فولاد یاسوج با استقلال چرام در ورزشگاه تختی یاسوج و اتحاد قلعه‌رئیسی با المپیک لنده در ورزشگاه تختی باشت و استقلال دهدشت با آتاک گچساران در ورزشگاه آزادی دهدشت بازی خواهند کرد.

وی افزود: در روز جمعه اول بهمن ماه و از ساعت ۱۴ شهرداری پاتاوه با پرسپولیس دیشموک در ورزشگاه تختی سی‌سخت و پرسپولیس چرام با پاسارگاد چرام در ورزشگاه تختی چرام به مصاف هم خواهند رفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار