کد خبر: ۳۶۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 15 January 2017
عبدالرحیم رحیی فرماندار گچساران طی احکامی مشاوران خود را در حوزه‌های مختلف منصوب کرد.

بنا بر این گزارش، طی احکامی جداگانه آقایان و خانم‌ها؛ ۱-حجت‌الاسلام شیخ عسکر درودگر نژاد -مشاور امور مذهبی، ۲-دکتر یونس شکاری -مشاور علمی

۳–ایمان محمدپورفتح -مشاور سیاسی، ۴-آرش کنار کوهی – مشاور روابط عمومی، ۵-علی مراد کاظم پوررا به عنوان مشاور رسانه ای

۶- اکبر کرمی-مشاوران رسانه ای، ۷- صادق خادمی را به عنوان مشاور ورزش جوانان، ۸- مهرداد علی پور را به عنوان مشاور فرهنگی و هنری

۹- روزبه توللی را به عنوان مشاور امور جوانان و ۱۰ -کوکب حاتمی را به عنوان مشاور بانوان در امور اجتماعی و ۱۱-سیما کمائی به عنوان مشاور بانوان در امور اشتغال منصوب شدند.

خبر انتصاب مشاوران فرماندار گچساران چند روزی هست که در برخی شبکه های مجازی بازنشر میگرددبدون توجه به نام وتخصص مشاوران منصوب شده ذکر چند نکته قبل از پرداختن به تخصص و چگونگی انتخاب این افراد قابل ذکر میباشد.

به گزارش راک نیوز ؛ عبدالرحیم رحیمی اولین فرماندار دولت تدبیر وامید در استان کهگیلویه وبویراحمد بود که در23 بهمن ماه سال 92 بر کرسی فرمانداری درگچساران تکیه زد.

او بی حاشیه ترین دوران را در این سه ساله طی نموده است و همین عاری بدون از حاشیه باعث گردید تا هرگاه خبر تغییر فرمانداری مطرح میشد رسانه ها و افکار عمومی در گمانه زنی های خود بگویند احتمال تغییر هرفرمانداری بغیر از رحیمی.

اما این روزها خود آقای فرماندار با انتصاب یازده مشاور! رکوردی را زده که شاید دکتر روحانی تاکنون اینقدر مشاور منصوب ننموده باشد.!

اگرچه انتخاب مشاور واستفاده از خرد جمعی همیشه شعار دولت ها و مورد پذیرش افکار عمومی بوده اما این خیل یکباره مشاور در اطراف آقای فرماندار این سوال را درذهن تداعی میکند که واقعا چه شده که وی به فکر جمع کردن این یازده نفر شده درحالیکه چندماهی بیشتر به عمر دولت نمانده است؟

براستی اگر رحیمی اکنون به این نتیجه رسیده که در تصمیمی گیرها در امورفرمانداری چیز تازه ای برای ارائه ندارد بهتر است بجای شلوغ کردن اطراف خود کرسی را که دیر یا زود باید به دیگری واگذار نماید همین امروز واگذار نماید.

چرایی اینکه طی سه سالی که رحیمی در گچساران فرماندار بود وهمین مشاوران نیز درهمین شهرستان حی وحاضر بودند و برخی از آنها مرتب نقد وتخریب ویا تمجید ازوی میکردند و از داشته های آنها استفاده شده یاخیر جوابی است که فرماندار محترم گچساران میتواند به افکار عمومی بدهد.

آنچه این روزها نقدهای زیادی به انتصاب این همه مشاور را وارد میداند این است که اولا بوی یک تاکتیک تبلیغاتی انتخاباتی به مشام میرسد و هرکسی که از نردیک فضای سیاسی و رسانه ای گچساران را رصد کرده باشد میداند ومیتواند باور نکند که این همه انتصاب برای کمک به تصمیم گیری ها برای توسعه گچساران باشد.

بنابراین رحیمی حق ندارد برای دولتی که برگرفته از تفکر وآرای اصلاح طلبی میباشد زمینه اتهام سواستفاده های تبلغاتی انتخابتی را بدست منقدین داده وبرای تفکر اصلاح طلبی هزینه ایجادکند.

با همه احترامی که برای جناب فرماندار قائل هستم وایمان دارم ایشان فردی نقد پذیر و برخوردار از آستانه تحمل بالایی میباشند اما باید گفت :رحیمی اگر تاکنون یکی از بی حاشیه ترین فرمانداران دولت تدبیر در کهگیلویه وبویراحمد بوده وحتی گاهی از او میشد بعنوان فرمانداری که تابع مطلق نماینده نمیباشد نام برداما این انتصابات خدشه ای در کارنامه تدبیری وی رقم زده است.

هرکسی که به اسامی مشاوران آقای فرماندار نگاه کند بخوبی متوجه میشود که ارتباط داشتن با تشکیلات غلامرضاتاجگردون درانتصاب آنهابیشتر تاثیر داشته تا تخصص فرد!.

دوم اینکه درحالیکه تا انتخابات ریاست جمهوری چندماهی بیشتر نمانده وخواسته یا ناخواسته فرماندارتغییر خواهد کرد سوال اساسی این است که مشاوران محترم دراین سه چهارماه چه تحول و تصمیم سازی میتوانند انجام دهد .

حتی اگر این مشاوران برترین های این شهر در رشته انتخابی خود باشند دراین چندماهه باقی مانده از عمر دولت براستی میتوانند کدام سند تحولی را برای فرماندار تهیه نمایند.

آیا افرادی که با همه توان رسانه ای خود برای تخریب دولت امید و ناکام نشان دانستن برجام از مصاحبه و خبر دراین زمینه دمی درنگ ننمودند حالا میتوانند به آقای فرماندار چه مشاوره ای بدهند مگر اینکه فرماندر محترم خواسته باشد با این تاکتیک وی را تا حدودی در رودربایسی قرار بدهد .

بنظرمیرسد آقای رحیمی با این انتخاب دیر هنگام یازده مشاور نوبرانه سیاسی است که میتواند ثبت نام وی در کنار رکوردهای گینس کمک نماید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار