این سرباز فداکار وقتی دید احتمال سقوط چوپان وجود دارد از صخره ها بالا رفته و قبل از رسیدن نیروهای امدادی به نجات چوپان پرداخت.
کد خبر: ۳۶۱۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹ 15 January 2017
خانمی در روستای "سرتنگ بیدک" شهرستان باشت طی تماسی تلفنی به نیروی انتظامی اعلام می کند که شوهرش برای نجات بزغاله های گرفتار به کوه های اطراف رفته اما خود در میان صخره ها گیر افتاده و امکان سقوط وی از پرتگاه زیاد است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس فرماندهی انتظامی شهرستان باشت در این خصوص گفت: در پی تماس تلفنی خانمی از روستای "سرتنگ بیدک" مبنی بر اینکه شوهرش برای نجات بزغاله هایش که مدت 15 روز در کوه گرفتار شده بودند به کوهستان رفته ولی اکنون خود به سرنوشت احشام گرفتار و هر لحظه امکان پرت شدنش از ارتفاع 500 متری وجود دارد،که بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ چشم مهتاب  با بیان اینکه عوامل کلانتری مرکزی شهر باشت بلافاصله پس از هماهنگی با دستگاه های امداد و نجات به محل اعزام و مشاهده کردند چوپان گرفتار شده در کوهستان در وضعیت بسیار بدی قرار دارد، افزود: رئیس کلانتری باشت برای نجات چوپان گرفتار شده سریعا وارد عمل شد.

چشم مهتاب در ادامه گفت : این مامور وظیفه شناس با مشاهده وضعیت چوپان گرفتارشده و اینکه تا رسیدن یگان های امدادی سقوط وی حتمی به نظر می رسید، دست به کار شد و با عبور از شیب های تند و پرتگاه های خطرناک کوهستان خود را به چوپان رساند و وی را از مرگ حتمی نجات داد.

این مقام انتظامی با بیان اینكه هم اكنون حال عمومی چوپان باشتی رضایت بخش بوده و در سلامت كامل بسر می برد، گفت: اقدام به موقع این مامور پلیس باعث خوشحالی مردم روستای سر تنگ بیدک شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
یک سرباز در ارومیه یک سگ را نجات می دهد و به پاس این اقدام انسان دوستانه که منجر به از دست دادن پایش نیز میگردد در محیط زیست استخدام می شود ببینیم برای این سرباز فداکار مسئولین چه تشویقی در نظر می گیرند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار