ماموران پلیس پس از بررسی مدارک راننده و سرنشین که اعضای یک خانواده‌اند، در بازرسی دقیق از خودروی آن ها مقدار 5 کیلو و 400 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در این خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.
کد خبر: ۳۶۱۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱ 15 January 2017
فرمانده انتظامی شهرستان دنا از انهدام باند خانوادگی قاچاق مواد افیونی در این شهرستان خبر داد و گفت: بیش از پنج کیلو گرم تریاک از این خانواده کشف شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سرهنگ سید عبدالنبی میری‌سوق اظهار داشت: روز گذشته تیم پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا، هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان، به یک دستگاه پژو 405 با یک سرنشین خانم که از یکی از استان‌های جنوبی کشور عازم یکی از استان‌های مرکزی بودند، مظنون شدند.

وی افزود: ماموران پلیس پس از بررسی مدارک راننده و سرنشین که اعضای یک خانواده‌اند، در بازرسی دقیق از خودروی آن ها مقدار 5 کیلو و 400 گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در این خودرو جاسازی شده بود کشف کردند.

میری‌سوق با اشاره به توقیف خودرو پژو 405 خاطرنشان کرد: راننده و سرنشین این خودرو پس از بازجویی‌های به عمل آمده ، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار