حیدرزاده عنوان کرد: با همکاری تکنسین ها، عملیات تریاژ و اولویت بندی انجام شده و ۶ نفر توسط آمبولانس های اورژانس۱۱۵ و ۲ نفر هم توسط عوامل هلال احمر به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج جهت ادامه درمان انتقال داده شدند
کد خبر: ۳۶۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 16 January 2017
مسئول روابط عمومی اورژانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از نجات جان ۸ نفر از اعضای یک خانواده که دچار مسمومیت با گاز منواکسید کربن شده بودند خبر داد.

صادق حیدرزاده گفت: طبق تماس تلفنی با مرکز اورژانس ۱۱۵ دنا مبنی بر سر گیجه، کاهش سطح هوشیاری و حالت تهوع اعضای یک خانواده هشت نفری در روستای سرتنگ بلافاصله پرسنل پایگاه اورژانس۱۱۵ پاتاوه به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی بیان کرد: تکنسین ها پس از ورود به منزل متوجه نشتی گاز شده که بلافاصله افراد درون منزل را به بیرون از خانه به هوای آزاد و درون آمبولانس بردند، که بعلت تعداد زیاد مصدومین در خواست آمبولانس کمکی کردند.
حیدرزاده عنوان کرد: با همکاری تکنسین ها، عملیات تریاژ و اولویت بندی انجام شده و ۶ نفر توسط آمبولانس های اورژانس۱۱۵ و ۲ نفر هم توسط عوامل هلال احمر به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج جهت ادامه درمان انتقال داده شدند.
مسئول روابط عمومی اورژانس و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با حضور به موقع و تشخیص بجای تکنسین های اورژانس ۱۱۵ خوشبختانه حال ۸ نفر رضایت بخش اعلام شده است./صبح زاگرس

مرگ خاموش از کنار خانواده ای ۸ نفره در دنا گذشت + تصویر

مرگ خاموش از کنار خانواده ای ۸ نفره در دنا گذشت + تصویر

برچسب ها: مرگ خاموش،دنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار