د محمدتقی علوی مدیرکل ورزش وجوانان کهگیلویه وبویراحمد : اولین حمایت ما از این تیم حمایت معنوی خواهد چرا که اگر حمایت معنوی باشد حمایت مادی نیز را به دنبال دارد.
کد خبر: ۳۶۱۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 16 January 2017
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از بسته‌های حمایتی اداره ورزش و جوانان استان برای حمایت از تیم فوتبال زاگرس یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران،این روزها تیم فوتبال زاگرس یاسوج در حالی که در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به میدان می‌رود که این تیم با توجه به بازی‌های خوبی که از خود به نمایش می‌گذارد اما متاسفانه مسؤولان استانی حمایتی از این تیم ندارند.

هرچند تیم فوتبال زاگرس یاسوج در آخرین لحظات وارد لیگ دسته دوم شد اما موفق شده است تا اینجای کار رضایت هواداران یاسوجی را کسب نماید.

سید محمدتقی علوی مدیرکل ورزش وجوانان کهگیلویه وبویراحمد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران در پاسخ به این سؤال که برنامه شما برای حمایت از تیم زاگرس یاسوج چیست، تصریح کرد: اولین حمایت ما از این تیم حمایت معنوی خواهد چرا که اگر حمایت معنوی باشد حمایت مادی نیز را به دنبال دارد.

وی اذعان کرد: در این خصوص جلساتی را با فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار در استانداری و آقای کرمی داشته‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این جلسه پیرامون مشکلات تیم زاگرس یاسوج و حمایت از این تیم صحبت شد که ما اعلام کردیم از طریق بسته‌های حمایتی می‌توانیم از این تیم حمایت کنیم.

علوی در خصوص نحوه حمایت خود از این تیم خاطرنشان کرد: مثلا در بحث ایاب و ذهاب از ظرفیت دستگاه‌ها، بحث اسکان و خوابگاه این تیم که در استان‌هایی که بازی دارند هماهنگی لازم را به وجود بیاوریم.

وی بیان کرد: تا حدودی نیز می‌توانیم کمک‌های مالی به این تیم داشته باشیم که بتواند گوشه‌ای از مشکلات این تیم را جوابگو باشد، خواهیم داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار