در این مراسم با حرکت انگشت خود حرف‌هایی را به عضو حقوقدان شورای نگهبان می زند که در حالت معمولی نشان از نوعی تذکر و یا یادآوری یک موضوع مهم است.
کد خبر: ۳۶۱۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ 16 January 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،پس از انتشار عکسی از سید محمد موحد در  مراسم بزرگداشت پدر «محسن اسماعیلی» حقوقدان شورای نگهبان و نماینده مجلس خبرگان رهبری که در حالتی خاص این تصویر گرفته شده بود ، صحبت ها و تفاسیر مختلفی فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد را در بر گرفت.
حجت‌الاسلام «محمد موحد» نماینده اسبق کهگیلویه بزرگ در این مراسم با حرکت انگشت خود حرف‌هایی را به عضو حقوقدان شورای نگهبان می زند که در حالت معمولی نشان از نوعی تذکر و یا یادآوری یک موضوع مهم است.
 
 جنجال عکسی از موحد و توضیحات نزدیکان وی + تصویر

یکی از نزدیکان حجت‌الاسلام «موحد» در این رابطه به ،گفت: من خودم همراه آقای موحد بودم، ایشان ضمن عرض تسلیت به آقای اسماعیلی گفتند؛ هیچ نعمتی بالاتر از وجود پدر و مادر نیست و حرکت دست‌شان هم حالت تاکید هست.

این فرد در ادامه به کبنا گفت: متاسفانه عده‌ای این عکس را سوژه کردند و این در حالی بود که خبرنگاران زیادی حضور داشتند و از چهره‌های مطرح حاضر عکس می‌انداختند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
فتنه انگیزان سوژه سازی میکنند
سید غفور سیاوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
تا کور شود هر انکه نتواند دید. سید اولاد پیغمبر با لباس پیغمبر ایشون را ارشاد میکنه هر چند که در توان و قایلیت حاج اقا موحد نباید تردید داشت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار