کد خبر: ۳۶۱۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶ 16 January 2017
دبیر بنیاد عفاف و حجاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح جامع عفاف و حجاب در 14 بند در مدت یک‌سال اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ستار هدایت‌خواه در نشست عصر امروز شورای عفاف و حجاب با اشاره به وضعیت حجاب در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت حجاب و عفاف در استان مطلوب نیست.

وی با اشاره به تدوین طرح جامع عفاف و حجاب در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این طرح به صورت یک‌سال از مهر ماه 95 تا مهر ماه 96 در 14 بند و موضوع تعریف شده که برای اجرای شدن این طرح نیازمند همکاری همه نهادها و دستگاه‌های فرهنگی در استان هستیم.

دبیر بنیاد حجاب و عفاف کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شناسایی و سازمان‌دهی فعالان حجاب و عفاف، شناسایی و حمایت از فروشگاه‌های حجاب و عفاف، تشکیل کارگروه تبلیغی و ترویجی در استان و استفاده از ظرفیت‌های اردوهای جهادی حجاب و عفاف از جمله برنامه‌های تدوین شده در طرح است.

این مسؤول با تأکید بر تکریم زنان محجبه و نمونه در ادارات استان و مدارس و دانشگاه‌ها افزود: استفاده از دوره‌های ضمن خدمت برای ادارات و نهادها، برگزاری همایش‌های هم‌اندیشی و آموزش عفاف و حجاب و تاسیس هیات‌های تخصیصی عفاف و حجاب دیگر برنامه‌های لحاظ شده در این طرح است.

هدایت‌خواه با اشاره به اینکه برای اجرای این برنامه‌ها در طول یک‌سال نیازمند اعتبار 6 میلیارد ریالی هستیم، گفت: برگزاری دوره‌های تربیت معلم و تربیت مبلغ، برگزاری مسابقات فصلی کتب در سطح ادارت، مدارس و دانشگاه‌ها، اجرای طرح کانون‌های دانشجویی و دانش‌آموزی عفاف و حجاب، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و ایجاد شهر مجازی عفاف و حجاب و تشکیل و سازماند‌هی گروهای هنری 14 برنامه تدوین شده در طرح جامع عفاف و حجاب است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار