کد خبر: ۳۶۲۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴ 17 January 2017
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، غلام محمد زارعی نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در افتتاحیه اولین پارک بانوان شهر یاسوج گفت: حرکتی که از ابتدای انقلاب تا کنون علی رغم همه مشکلات تعطیل بردار نبود، حرکت توسعه و پیشرفت است و همواره چرخ توسعه چرخید.

وی ادامه داد: در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به موازات سراسر کشور همواره شاهد حرکت توسعه و پیشرفت بودیم و امروز یکی از برکات این حرکت جمعی مسئولان و مردم به ثمر نشسته و به عنوان یک حرکت بسیار ارزشمند به بانوان عزیز جامعه تقدیم شده است.

زارعی با تشکر از حضور زنده رسانه در استان، عنوان کرد: رسانه‌ها نماینده افکار عمومی جامعه و مایه خیر و برکت به مردم هستند اما گاهی بعضی رسانه‌ها بدلیل اختلاف شخص با بنده افکار عمومی را ناراحت می‌کنند.

این نماینده ی مجلس در ادامه از دریافت ابلاغیه بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار جدید برای حوزه راه و ارتباطات خبر داد و تصریح کرد: وقتی حرکتی اینچنینی صورت می گیرد یعنی استان زنده و بانشاط تبدیل به یک کارگاه بزرگ عمرانی شده است و این را باید قدر دانست زیرا این حرکت معادل خدمات چندین ساله در این استان است.

 زارعی خطاب به رسانه ها خاطرنشان کرد: این چنین اقداماتی باید به اطلاع مردم برسد نه اینکه اگر جایی کوتاهی صورت گرفت بزرگنمایی شود و افکار مردم را ناراحت کرد.

وی در پایان افزود: تا هفته آینده برای کلیه راههای ارتباطی روستاهای شهرستان بویراحمد ابلاغیه اجرایی دریافت می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار