در گفتگو با تاناک کهگیلویه و بویراحمد بیان شد:
دکتر محمدی نسب رئیس اداره آموزش وپرورش لنده به همراه غلام محمدمونه زاده رئیس شورای اسلامی و غلام رضایزدان پرست مدیر کانون قلم چی شهرستان لنده با سردار هاشمی نماینده شهرستانهای چهار گانه در تهران دیدارکردند.
کد خبر: ۳۶۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ 18 January 2017
دکتر محمدی نسب رئیس اداره آموزش وپرورش لنده به همراه غلام محمدمونه زاده رئیس شورای اسلامی و غلام رضایزدان پرست مدیر کانون قلم چی شهرستان لنده با سردار هاشمی نماینده شهرستانهای چهار گانه در تهران دیدارکردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان لنده در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،ضمن تشریح دست آوردهای این دیدار با اشاره به خدمات وپیگیرهای سردارهاشمی نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی از تلاشهای مجدانه ایشان تقدیر کرد.

سیف الله محمدی نسب رئیس اداره آموزش و پرورش لنده گفت :در ایامی که نمایندگان مجلس پیگیر و در حال بررسی لایحه ششم توسعه هستند ،بدون داشتن وقت قبلی سردار هاشمی با اغوش باز،از برگزاری این دیدار استقبال کرد.

سیف الله محمدی نسب با اشاره به مشکلات موجود در رأس مشکلات سخت افزاری حوزه مدیریت خود یاداور شد :از آنجا که به لحاظ سخت افزاری اداره آموزش وپرورش شهرستان لنده کمبوداتی را داراست و لذا در راستای رفع این کمبودات این دیدار برگزار شد.
 
دیدار برخی مسئولان لنده ای با عدل هاشمی در تهران / تقدیر از تلاش های نماینده شهرستان های چهارگانه + تصاویر 
 
وی گفت :دراین دیدار مهمترین مطالبات اداره آموزش و پرورش به سمع و نظر نماینده محترم رسانیده شد.
محمدی نسب در تشریح مطالبات مطرح شده عنوان کرد : با توجه به مشکلات سخت افزاری یکی از مهمترین مطالباتی راکه از نماینده محترم داشتیم ،تجهیز دو فضای برگزاری کنکور سراسری بود که حدود ۹۰۰داوطلب شهرستان هرساله همپای سایر داوطلبین کشور به رقابت می پردازند.
وی در راستای اهمیت این موضوع گفت ؛درصورت تأمین وسایل سرمایشی مورد نیاز این دو فضا ؛ خرید۱۶دستگاه کولر دو تیکه زمینی امکان برگزاری آزمون کنکور سراسری در شهرستان میسر میشود ضمن آنکه درصورت عدم تأمین تجهیزات ذکر شده ممکن است با تصمیمی دیگر که منجر به عدم برگزاری این آزمون مهم کشوری در شهرستان شود روبه رو شویم که خود زمینه های نارضایتی شهروندان به دلیل بروز حوادث ،مسائل امنیتی ،استرس بیش از بیش را برای داوطلبین درپی خواهد داشت.

دکترمحمدی نسب محمدی نسب دومین مطالبه در این دیدار از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را ساخت فضای آموزشی برای مدارس شهر و همچنین ساخت یک فضا تحت عنوان سالن برگزاری همایشها ،اجتماعات و امتحانات عنوان کرد.
وی بدین نکته اشاره داشت: که طرح این موضوع یعنی سالن اجتماعات به ظن نماینده محترم نیز برای شهرستان ضروری و ایشان در نشست های مختلفی بدین کمبود درگذشته اشاراتی داشت.

سیف الله محمدی نسب سومین مطالبه اداره اموزش و پرورش شهرستان از سردار هاشمی را باتوجه به وسعت شهرستان و کمبود وسائط نقلیه خرید یک دستگاه خودروی سواری برای انجام ماموریت ها ، بازدید های آموزشی عنوان کرد.
ریس اداره آموزش وپرورش لنده در دیدار با نماینده شهرستانهای چهارگانه خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس شهرستان از جمله دستگاه های کپی ، ویدیو پروژکتور ،اب سردکن ،کولر و دیگر ملزومات را یاداور شد.
 
 دیدار برخی مسئولان لنده ای با عدل هاشمی در تهران / تقدیر از تلاش های نماینده شهرستان های چهارگانه + تصاویر
 
سیف الله محمدی نسب در این گفتگو با تقدیر فراوان از زحمات سردار هاشمی نماینده شهرستانهای چهارگانه خاطرنشان کرد : همکاری نماینده محترم با آموزش و پرورش شهرستان ستودنی است که از جمله آن را میتوان به کلنگ زنی و شروع بکار مدرسه شش کلاسه امام رضا در روستای سرتنگ لنده ،پیگیری و رایزنی احداث مدرسه شش کلاسه شهرک سراسیاب و واگذاری چندین مدرسه پیش ساخته به شهرستان عنوان کر ضمن آنکه ایشان در این دیدار قول مساعد برای رفع هر چهار مطالبه مطرح شده را داد.

در صورت تحقق یافتن مطالبات مطرح شده به عنوان مهمترین مشکلات اداره آموزش و پرورش شهرستان به همت نماینده محترم بخش عظیمی از نیازهای اساسی مرتفع خواهد شد.

محمدی نسب تصریح کرد:اگر چه مدت زیادی نیست که از خدمت گذاری نماینده پرتلاش کهگیلویه بزرگ می گذرد اما شاهد تلاشهای مجدانه ایشان در مقوله های مختلف هستیم و امروز ضمن اطلاعی رسانی از خدمات انجام شده وظیفه میدانم به عنوان کسی که در رأس هرم آموزش وپرورش شهرستان قرار دارد به پاس همکاریها و رایزنی های موثر ایشان در رفع مشکلات حوزه آموزش وپرورش کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
واقعا هنر کرد که بدون وقت قبلی بهشون وقت داد.خیلی کاره ها
بدون نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۳۰
محمدی نسب رفته التماس کنه که رئیس اداره بمونه کاری به مشکلات اداره نداشت خودش برای آموزش وپرورش مشکل درست نکنه همه چی درست میشه
غلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
اخ و ی ...............
گلستان 6
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
اتفاقا تنها ریسی هست که عدالت تو کارش هست .تازه ادم با انصافی هست ایشون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
بر احوال این شهر باید گریست که اینان مسئولین ان هستند پارتی بازی وبی مدیریتی در اموزش وپرورش لنده زبان زد خاص عام است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار