شهیندخت مولاوردی ، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ، پس از سفر روز گذشته خود به استان کهگیلویه و بویراحمد ، در صفحه اینستاگرامی خود ، با ارائه توضیحاتی نسبت به توجه بیشتر به حوزه های اجتماعی و فرهنگی ابراز امیدواری کرد.
کد خبر: ۳۶۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۳ 18 January 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،شهیندخت مولاوردی ، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده ، پس از سفر روز گذشته خود به استان کهگیلویه و بویراحمد ، در صفحه اینستاگرامی خود ، با ارائه توضیحاتی نسبت به توجه بیشتر به حوزه های اجتماعی و فرهنگی ابراز امیدواری کرد.

مولاوردی در کنار انتشار عکسی از نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد ، نوشت : با دستور مستقیم مقام معظم رهبری اقداماتی در راستای کاهش آسیبهای_اجتماعی عمده کشور نظیر  طلاق ، اعتیاد، مفاسد اخلاقی و حاشیه_نشینی در حال انجام است که گزارش این اقدامات هر شش ماه یکبار به ایشان ارایه می گردد.

طی سه سال گذشته عمده توان دولت در مباحث سیاست خارجی و بهبود وضعیت اقتصادی صرف شده است و امیدواریم با گشایش و بهبود اوضاع در این حوزه ها، توجه بیشتری به حوزه های اجتماعی و فرهنگی معطوف گردد. مصوبه  بازنشستگی با 20 سال خدمت بدون محدودیت سنی زنان و با درنظر گرفتن سال های خدمت اختیاری است, و در صورت اجباری بودن آن در آینده با مشکل کمبود نیرو، جذب و به کار گیری زنان در سازمان‌ها و نهادها مواجه می شدیم.
لازم به توضیح است معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده روز گذشته در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد ، پارک بانوان این شهر را افتتاح کرد.(اینجا)
 
خبر اینستاگرامی معاون رئیس جمهور پس از سفر به یاسوج + تصویر 
خبر اینستاگرامی معاون رئیس جمهور پس از سفر به یاسوج + تصویر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار