کد خبر: ۳۶۲۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳ 18 January 2017
قانون بخشودگی جرایم کارفرمایان بیمه تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد تمدید شد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما ،مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمدگفت: کارگاه هایی که بر اثر مشکلات در بخش تولیدی،صنعتی،فنی و خدماتی اعم از حقیقی ، حقوقی ، دولتی و خصوصی فعالیت دارند برای بخشودگی جرایم خود از 15 دی ماه تا 15 فروردین سال آینده مهلت دارد به شعب بیمه تامین اجتماعی مراجعه کنند.
نورمحمدی با بیان اینکه در مرحله قبلی اجرای این قانون،خوش حسابی کارفرمایان بر اساس پرداخت منظم حق بیمه به مدت 16 ماه در طی 18 ماه پیش از بروز مشکل مشخص می شد، افزود: در قانون جدید شرط پرداخت منظم حق بیمه از 16 ماه به 4 ماه کاهش یافته است.
وی گفت: در صورت پرداخت نقدی و یا تقسیط بدهی تا حداکثر یک سال، تمامی جرایم بیمه ای کارفرما بخشیده می شود و در صورتی که کارفرمایان تمایل به تقسیط بدهی در اقساط بیشتری داشته باشند، بخشی از جرایم آنان متناسب با مدت تقسیط مشمول بخشودگی قرار می گیرد.
مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه وبویراحمد افزود: کارفرمایان درصورت پرداخت بدهی‌های معوقه ظرف 18 ماه از بخشودگی معادل 85 درصد، درصورت پرداخت ظرف مدت 24 ماه از بخشودگی معادل 75 درصد،درصورت پرداخت بدهی‌های معوقه ظرف مدت 30 ماه از بخشودگی معادل 60 درصد و در صورت پرداخت بدهی‌های معوقه حداکثر ظرف مدت 36 ‌ماه نیز از بخشودگی معادل 50 درصد جرایم برخوردار خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار