کد خبر: ۳۶۳۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۲ 20 January 2017
اعتراض و تنش شدید در جلسه بررسی مشکلات روستاهای شهرستان باشت جلوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش بوستان برای دقایقی جو جلسه را متشنج کرد.
به گزارش پایگاه خبری باشت نیوز، جلسه بررسی مشکلات روستاهای شهرستان باشت با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونان ومدیران کل استانی در بخش بوستان این شهرستان برگزار شد.
در این جلسه ریس شورا و برخی از اهالی بوستان نسبت به برنامه ریزی صورت گرفته جهت بررسی مشکلات به استاندار و هیئت همراه اعتراض شدید کردند.
یونس قاسمی رئیس شورای بوستان بعد از اعتراض شدید اللحن خود نسبت به این برنامه، بدون برنامه ریزی قبلی و با پادرمیانی جعفر گوهرگانی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان پشت تریبون قرار گرفت و مشکلات بوستان را بازگو کرد.
وی بحث عدم وجود بانک و دستگاه های خودپرداز، عدم روشنایی بخشی از بوستان، آسفالت های نمادین و بدون کیفیت را از جمله مشکلات این روستا برشمرد.
این اتفاقات در دقایقی بود که جهانبخش خیزات رئیس شورای شهرستان و عضو شورای شهر باشت در حال سخنرانی و بیان مشکلات کل روستاهای شهرستان باشت بود.
بعد از سخنان قاسمی، رئیس شورای شهرستان باشت می خواست دوباره پشت تریبون قرار گیرد که توسط مجموعه استانداری از سخنرانی مجددش جلوگیری شد.
خیزات در ادامه نسبت به این حرکت به استاندار اعتراض کرد و جلسه را ترک نمود که این بار مدیرکل منابع طبیعی استان پا پیش گذاشت و رئیس شورای شهرستان باشت را به جلسه برگرداند.
در ادامه، مدیران کل استانی هر نفر به مدت ده دقیقه پاسخگوی مشکلات و ارائه نظرات خود بودند.
 
اعتراض به سفر بدون از برنامه ریزی استاندار + تصاویر 
 
اعتراض به سفر بدون از برنامه ریزی استاندار + تصاویر 
 
اعتراض به سفر بدون از برنامه ریزی استاندار + تصاویر 
 
اعتراض به سفر بدون از برنامه ریزی استاندار + تصاویر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار