کد خبر: ۳۶۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۳ 20 January 2017
فرماندار بهمئی با اعلام نگرانی از ناهماهنگی های صورت گرفته در تملک اراضی شهر لیکک و واگذاری بخش زیادی از زمینهای مردم به اداره راه و شهرسازی، خواهان اصلاح این مصوبه توسط نهادهای مربوطه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سایت خبری آوای ماغر؛فرماندار بهمئی در نشست شورای اداری شهرستان با اعلام نگرانی از ناهماهنگی های صورت گرفته در تملک اراضی شهر لیکک و واگذاری بخش زیادی از زمین های مردم به اداره راه و شهرسازی، خواهان اصلاح این مصوبه توسط نهادهای مربوطه شد.

علی اکبر فرهنگی نسب گفت:ادارات کل منابع طبیعی، جهاد کشاورزی،راه وشهرسازی و استانداری ما بدون مشورت و دعوت از مسئولان بهمئی در مرکز استان نشستند و تصمیمی گرفتند که برای شهرستان بهمئی به یک معضل امنیتی تبدیل شده است.

وی افزود :بیش از 900هکتار از اراضی بایر و حتی اماکن ساخت شده شهروندان لیکک بدون اطلاع بنده و ادارات مربوطه در بهمئی به تملک اداره راه و شهرسازی درآمد که با چنین وضعیتی باید مردم پول بدهند و زمین خود را از این ادارات خریداری کنند در صورتی که سابقه مالکیت این زمین ها مربوط به 150 سال پیش است.

فرهنگی نسب خاطرنشان کرد: تمامی ساخت و سازها در شهر لیکک متوقف شد، حتی اجازه تعمیرات جزئی ساختمان به مردم شهر لیکک را نمی دهند و مردم در سردر گمی به سر می برند.

وی افزود: نه بنده و نه هیچ یک از مسئولان شهرستان بهمئی از این تصمیم راضی نیستیم و پیشنهاد می دهیم همانگونه که بدون اطلاع ما این تصمیم در استان گرفته شد، حالا هم بدون دعوت از ما خودشان با اصلاح این مصوبه مسئله را حل کنند.

فرماندار بهمئی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حضور نماینده مردم بهمئی در مجلس شورای اسلامی جهت حضور در شورای اداری شهرستان، گفت: بنده به عنوان نماینده دولت از تعامل نماینده بهمئی در مجلس شورای اسلامی قدردانی می کنم و جهت توسعه شهرستان دست یاری به سوی وی دراز می کنم.

فرهنگی نسب با اعلام این تذکر که برای یک دقیقه زمان جلسات هم حساس هستم، گفت: مدیران ادارات نباید حتی با یک دقیقه تاخیر در جلسات حاضر شوند، وقت حق مردم است و ممکن است در یک دقیقه یا یک تماس تلفنی مشکلی بزرگ از مردم حل شود.

فرماندار بهمئی با اشاره به تشکیل ستاد دهه فجر بهمئی در آینده نزدیک از مسئولان خواست تا دهه فجر امسال را با شکوه تر از همیشه و با حضور پررنگ مسئولان در نقاط دور و نزدیک شهرستان برگزار کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار