تلاش میشود تا با تعامل با مؤدیان مالیاتی و همکاری رؤسای محترم امور مالیاتی استان شرایط لازم برای اخذ توافق مالیاتی و تسریع در روند فرایند قطعی سازی مالیات فراهم گردد.
کد خبر: ۳۶۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 20 January 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مدیرکل امور مالیاتی استان در حاشیه ی جلسه هم اندیشی و بررسی عملکرد سه ماه سوم اداره کل امور مالیاتی که با حضور مدیران این اداره کل برگزار شد گفت: بر اساس دستور العمل اجلاسیه هشتم دیماه مدیران سازمان امور مالیاتی که در اهواز برگزار شد، فرهنگ رسیدگی به پرونده های مالیاتی هم از نظر شکلی و هم محتوایی متحول می گردد.
محمدعلی غفاری افزود: طبق این دستورالعمل و در پی اجرای طرح جامع مالیاتی ،فرایند رسیدگی به پرونده های مالیاتی توسط مؤدیان در تمامی مراحل کنترل میگردد و فرایند تشخیص مالیات نیز با تکیه بر مستندات و خود اظهاری مؤدیان محترم مالیاتی صورت میگیرد.
وی جلب رضایت مؤدیان مالیاتی و گسترش فرهنگ مالیاتی همراه با تعامل را از اولویتهای مجموعه مالیاتی استان عنوان کرد و اظهار داشت: تلاش میشود تا با تعامل با مؤدیان مالیاتی و همکاری رؤسای محترم امور مالیاتی استان شرایط لازم برای اخذ توافق مالیاتی و تسریع در روند فرایند قطعی سازی مالیات فراهم گردد.
محمدعلی غفاری همچنین از راه اندازی سیستم یکپارچه مالیاتی در قالب طرح جامع خبر داد و اضافه کرد.این سیستم با ایجاد ارتباط الکترونیکی با سایر دستگاه های ذیربط،به جمع آوری اطلاعات مالی و هویتی مودیان مالیاتی کمک میکند که این موضوع به شفافیت مالیاتی نیز کمک میکند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار