کد خبر: ۳۶۴۰۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵ 20 January 2017
مدیرخبرگزاری بین المللی تسنیم در استان برای حضور در انتخابات پنجمین دوره شورای شهر یاسوج اعلام حضور کرده است.

به گزارش «بویر نیوز»، شنیده می‌شود سجاد نوبهار از فعالان رسانه ای و فرهنگی استان بنا به درخواست جمعی از اقشار مختلف مردم در انتخابات آینده شورای شهر یاسوج به عنوان کاندیدا حضور دارد.

نوبهار همچنین سابقه یک دهه کار خبری در خبرگزاری‌های مطرح کشوری از جمله خبرگزاری ایرنا، خبرگزاری بین المللی تسنیم و خبرگزاری پلیس، مدیرعامل موسسه فرهنگی و تبلیغی رهروان ولایت، رابط فرهنگی بسیج، عضو کمیته اطلاع رسانی انتخابات ریاست جمهوری را در کارنامه خود دارد.

نوبهار از فعالان و کارشناسان حوزه رسانه و فرهنگ بوده و سابقه 10 سال حضور در نشست‌های مختلف از جمله کمیته امور زیربنایی، شورای فنی و نشست‌های مختلف شورای شهر و شهرداری را دارد و به نوعی از نقاط قوت و ضعف حوزه مدیریت شهری اطلاع کافی دارد.

نوبهار در این زمینه به خبرنگار ما گفت: برخی از عزیزان هم استانی از جمله جوانان، کارشناسان و صاحبنظران ، به حقیر امر کردند با توجه به تجارب چندین ساله در حوزه رسانه و شناختی که به واسطه حضور در جلسات متعدد تخصصی و ارتباط مستقیم با مدیران سطوح مختلف طی سنوات گذشته از داشته‌ها و نارسایی های استان مخصوصا حوزه مدیریت شهری در زمینه‌های مختلف دارم در انتخابات پنجمین دوره شورای هر یاسوج به عنوان کاندیدا حضور داشته باشم.
 
 یکی از اصحاب رسانه آماده حضور در شورای شهر شد + تصویر

وی در خصوص حوزه عملکرد شهرداری ابراز کرد: شهرداری یک نهاد عمومی غیر دولتی بوده که باید از محل درآمدهای خود و به صورت خودگردان اداره شود و در حوزهای مختلف باید پاسخگوی نیازمندی‌های شهروندان باشد به عبارتی شهرداری را می‌توان یک بنگاه اقتصادی دید که باید با سرمایه گذاری‌های مناسب در جهت استقلال مالی و ایجاد درآمدهای پایدار حرکت کند و موظف به ارائه خدمات مختلف در حوزه‌های مختلف فرهنگی، خدماتی و عمرانی به شهروندان است لذا این تصور که اعضای شورا لزوما باید تحصیلات و تجربیات فنی و عمرانی داشته باشند تصور ناقصی بوده و با توجه به گستره وسیع وظایف شهرداری‌ها در حوزه‌های مختلف کاری، نیاز به حضور متخصصین مرتبط در شورای شهر احساس می‌شود.

این فعال فرهنگی افزود: در زمینه درخواست عزیزانی که نسبت به این حقیر لطف دارند پاسخ منفی نداده‌ام و همچنان در حال رایزنی بیشتر با برخی از بزرگان و صاحبنظران حوزه‌های مختلف هستم و انشالله پس از مشورت نهایی با عزیزان و صاحبان فکر و اندیشه چنانچه حضور خود را مفید فایده برای پیشرفت شهر و رفاه شهروندان بدانم حضور را در زمان قانونی ثبت نام اعلام خواهم کرد.

گفتنی است؛ سجاد نوبهار هم اکنون مدیر خبرگزاری بین المللی تسنیم در استان، رئیس بسیج رسانه شهرستان بویراحمد، بازرس انجمن اهداءعضو استان و عضو هیئت مدیره خانه مطبوعات است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار