کد خبر: ۳۶۴۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 21 January 2017
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پیامی حادثه ناگوار ریزش ساختمان پلاسکو و شهادت تعدادی از نیروهای خدوم و جان برکف آتش نشان را تسلیت گفت.

در پیام سید موسی خادمی آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر آتش سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکوی تهران که باعث شهادت آتش نشانان و تعدادی از فرزندان خدوم کشور شد باعث تالم و تاثر همه هموطنان عزیز در پهنه جغرافیایی ایران اسلامی از جمله مردم شریف کهگیلویه و بویراحمد شد.
به راستی که پروانه هایی به دور شمع سوختند و با سوختن خود جانی دوباره به کالبد جامعه بخشیدند و روحیه ایثار ،از خودگذشتگی و شجاعت را به درجه اعلا رساندند.
نوع دوستی و از خودگذشتگی این فرزندان دلاور و قهرمانان ملی که با تمام هستی خود به مصاف شعله های آتش رفتند تا با تقدیم جان خود سعی در مهار آتش و نجات جان افراد گرفتار در این ساختمان کردند، ستودنی است.

بی شک این فداکاری ها و جانفشانی ها که نمونه بارز آن را در دوران هشت سال دفاع مقدس از نیروهای مخلص ،با ایمان و میهن دوست شاهد بودیم ،در اذهان و افکار مردم ایران به یادگار خواهد ماند و این از خودگذشتگی ها و رشادتها سینه به سینه برای آیندگان نقل خواهد شد و این سند افتخار تا همیشه تاریخ بر تارک پر افتخار ایران اسلامی حک خواهد شد.

با نهایت تاثر و اندوه فراوان و به نمایندگی از مردم شریف، نوع دوست و قدرشناس کهگیلویه و بویراحمد شهادت ماموران و پرسنل خدوم آتش نشانی در این حادثه دردناک و دلخراش را به ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی و خانواده های این عزیزان داغدار تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای تسلی قلب فرزندان و خانواده این قهرمانان از خداوند بزرگ و بلند مرتب آرزوی اعطای صبر و بردباری مضاعف دارم.
سلامتی ، بهبودی و تندرستی مصدومان این حادثه غمناک را از درگاه حضرت حق خواهان و خواستارم.

سید موسی خادمی / استاندار کهگیلویه وبویراحمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار