معاون سیاسی استاندار:
فتاح محمدی : تثبیت حق هسته ای جمهوری اسلامی و خارج شدن ایران از ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل متحد بزرگترین دستاورد این سند بین المللی بود.
کد خبر: ۳۶۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲ 21 January 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در کارگاه آموزشی علمی و کاربردی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی کهگیلویه وبویراحمد گفت : روابط عمومی های دستگاه های مختلف اجرایی باید واقع بینانه، هنرمندانه، خلاقانه و مجهز به شیوه های نوین اطلاع رسانی به بیان عملکردها و دستاوردهای سه و نیم سال گذشته دولت یازدهم بپردازند.

فتاح محمدی افزود: که نقش روابط عمومی ها به عنوان پیشانی و قلب دستگاه ها و نهادهای اجرایی در امر حساس اطلاع رسانی تعیین کننده است.
این کارگاه یک روزه با شعار «اطلاع رسانی سالم و شفاف نیاز امروز» برگزار شد و 70 نفر از مدیران روابط عمومی عضو شورای اداری و شهرداری‌های 17 گانه کهگیلویه و بویراحمد شرکت کردند.
این کارگاه یک روزه که با محوریت ارتباطات رسانه‌ای و خبر برگزار شد، شرکت کنندگان با آخرین شگردها و شیوه های نوین در حوزه خبر و اطلاع رسانی آشنا شدند.
وی بیان کرد که دولت تدبیر و امید در شرایطی با هجمه ها و انتقادهای نابجا از سوی مخالفان دست و پنجه نرم می کند که روابط عمومی های دستگاه ها می توانند با کمک رسانه ها در خنثی سازی این جریان رسانه ای وارد میدان شوند.
وی ابراز داشت: برخی افراط و تفریط ها در حوزه های مختلف مانع پیشرفت و روند توسعه ای در جامعه و به ویژه این استان شده است.
محمدی بیان کرد که وظیفه اصلی رسانه ها به عنوان چشمان تیزبین جامعه علاوه بر ظرفیت سازی و جهت دهی و تنویر افکار عمومی می توانند ظرفیتی مناسب برای بیان دستاوردها و عملکردهای دستگاه ها به مردم باشند.
وی یادآور شد که رسانه ها به مثابه تیغ دو لبه ای هستند که هم می توانند با قلم سحار و شورآفرین خود امید و آگاهی بخشی مردم را بالا ببرند و سبب تحرک، پویایی و شکوفایی جامعه شوند.
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که رسانه ها می توانند با انتقادهای سازنده و تاثیرگذار نقش راهبری و هدایت گری مجموعه مدیران و دستگاه های مختلف اجرایی نیز باشند و مدیران اجرایی باید از نقدهای آگاهانه رسانه ها استقبال کنند.
 
انتقادها از برجام غیرمنصفانه، ناآگاهانه و غیرکارشناسانه است 

معاون سیاسی امنیتی استاندار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: که انتقادها از برجام غیرمنصفانه، ناآگاهانه و غیرکارشناسانه است.
وی به برخی دستاوردهای برجام در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: تثبیت حق هسته ای جمهوری اسلامی و خارج شدن ایران از ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل متحد بزرگترین دستاورد این سند بین المللی بود.
این دانش آموخته حقوق بین الملل تاکید کرد که مذاکرات هسته ای با گروه 5+1 راهبرد نبوده بلکه یک تاکتیک در شرایط خاصی بوده است، گفت: موضوع برجام را نباید محصور به حزب، جریان و یا گروه خاص سیاسی و حتی دولت دانست.
محمدی با بیان اینکه مذاکره عدول از اصول، سیاست ها و راهبردها نیست، افزود: این مذاکرات هنر و تاکتیک دولت تدبیر و امید و تیم مذاکره کننده در شرایط خاصی بود که کشور به شدت به آن نیازمند بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار