کد خبر: ۳۶۴۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 21 January 2017
هافبک میانی آبی پوشان ضمن تاکید بر اینکه می خواهد به این تیم کمک کند گفت: خاطرات خوبی از استقلال دارم و این تیم را تیم خودم می دانم.
به گزارش خبرگزاری مهر، آندرانیک تیموریان بعد از حضور در باشگاه استقلال و جلسه با سیدرضا افتخاری قراردادش را امضا کرد. او سپس در هیات فوتبال تهران حاضر شد و رسما استقلالی شد.

تیموریان در همین رابطه به خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم به استقلال برگشته‌ام. امیدوارم که بتوانیم در این تیم نتایج خوبی را بگیریم و استقلال را در جایگاه بالاتری قرار دهیم. جایگاهی که استحقاقش را دارد.

وی در مورد بازگشت به استقلال گفت: من در اول فصل تصمیم گرفتم به تیم ماشین سازی بروم، ولی در نیم فصل آقای منصوریان و کادرفنی‌اش از من خواستند که به این تیم بیایم و من هم از ماشین سازی جدا شدم و به استقلال پیوستم. چون می‌خواهم برای این تیم بازی کنم.

آندو در مورد وضعیت آمادگی جسمی خود افزود: من تمرین می‌کنم. مقابل فولاد هم برای ماشین سازی بازی کرده‌ام و کاملا سالم هستم.

تیموریان در مورد احتمال بازگشت به تیم ملی از استقلال تاکید کرد: ۱۰۰ درصد می‌تواند این اتفاق رخ دهد. من در استقلال خاطرات خوبی را پشت سر گذاشته ام و امیدوارم که بتوانیم با نتایج خوبی که می گیریم دل هواداران را شاد کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار