کد خبر: ۳۶۴۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 22 January 2017
رییس کانون بانک‌ها گفت: سود تسهیلات ۳ میلیارد ریالی، ۱۸ درصد و دروه پرداخت ۳۶ ماه است که یک دوره تنفس ۶ ماه تا یکسال نیز در نظر گرفته شده است.

به گزارش بویرنیوز، کوروش پروزیان رییس کانون بانک‌ها در گفت‌وگو تلفنی با برنامه تیتر امشب که از شبکه خبر پخش شد، درباره تسهیلات ۳ میلیارد ریالی به کسبه ساختمان پلاسکو گفت: پیرو اعلام دکتر سیف، پرداخت سرمایه در گردش به صاحبان کسبه تا سقف سیصد میلیون تومان به صورت موقت تعیین شده است.

1458208860287_parvizian271294

رییس کانون بانک‌ها ادامه داد: با توجه به حدود ۶۰۰ واحد صنفی در ساختمان پلاسکو، اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد تومان درنظر گرفته شده تا به کسانی که در این ساختمان چه به صورت اجاره و چه سرقفلی مشغول کسب و پیشه بودند، پرداخت شود.

پرویزیان با بیان اینکه نحوه اقدام این تسهیلات ظرف یکی دو روز آینده اعلام می‌شود، اظهار کرد: دبیرخانه بین بانک‌های دولتی و خصوصی ایجاد شده است. جلسه معاونان اعتباری بانک‌ها نیز به زودی برگزار خواهد شد تا جزئیات کار هماهنگ شود.

او ادامه داد: چون این کار مربوط به همه بانک‌ها است همه بانک ها پذیرفته‌اند در این کار حضور یابند. از این رو سعی بر این است افرادی که در بانک‌ها حساب دارند، معرفی نامه به آن بانک‌ها زده شود.

رییس کانون بانک‌ها در مورد سود این تسهیلات و مدت زمان پرداخت آن گفت: سود تسهیلات مربوط به این کسب و کارها به صورت عقود مبادله‌ای و ۱۸ درصد است و ممکن است جبران نرخی با هماهنگی بانک مرکزی شود. دروه پرداخت به ۳۶ ماه افزایش یافته است و یک دوره تنفس ۶ ماه تا یکسال نیز در نظر گرفته شده است.

کوروش پرویزیان از فرزندان توانمند شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد است که به عنوان یک مدیر بانکی همواره مسئولیت های متعددی در رده های ملی داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار