کد خبر: ۳۶۴۷۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 22 January 2017
سرمربی تیم فوتبال نفت گچساران گفت: فدراسیون بر حاشیه‌های لیگ دسته دوم فوتبال نظارت کند.

داریوش یزدیدر گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران، در پاسخ به این سوال که وضعیت تیم صنعت نفت گچساران در حال حاضر چگونه است اظهار کرد: قبل از هر چیزی باید بگویم ما شرمنده هواداران‌مان هستیم.

سرمربی نفت گچساران ادامه داد: انتظار ما از تیم بالاتر از این بود ولی چندین عامل سبب شد که ما تا اینجای مسابقات نتایج متوسطی را بگیریم.

وی گفت: نتایج ما ضعیف نبوده است چرا که ما از نظر نوع و کیفیت بازی واقعا خوب هستیم ولی عوامل مختلفی دست به دست هم داده است تا ما چنین نتایجی را کسب کنیم.

یزدی با اشاره به عوامل متعددی که موجب نتیجه نگرفتن نفت گچساران شده است، تصریح کرد: برخی از بازیکنان ما هنوز در حس بازی‌های جام حذفی هستند و از سوی دیگر تیم‌هایی که روبروی ما قرار می‌گیرند با تمام توان به میدان می‌آیند به گونه‌ای که وقتی یک امتیاز از ما می‌گیرند جشن و سرور و شادی راه می‌اندازند و پایکوبی می‌کنند.

وی گفت: به طوری که به خیال خودشان در بوندسلیگا و یا لیگ برتر انگلیس بازی می‌کنند و تیمی را شکست داده‌اند که در لیگ برتر است.

سرمربی نفت گچساران ادامه داد: حاشیه‌هایی هست که در مسابقات تیم‌ها ایجاد می‌کنند و متاسفانه فدراسیون هم هیچ نظارتی بر روی آن ندارد.

یزدی اذعان کرد: مثلا در بازی امیدیه از جو ورزشگاه متضرر شدیم و در مقابل کیمیا فرآیند تهران نیز شاهد بودیم شرایط همین گونه بود و دو گل سالم هم وارد دروازه حریف کردیم که دو گل صحیح ما مردود اعلام شد و متاسفانه باید بگویم حاشیه‌های لیگ دو واقعا به تیم ما ضربه می‌زند.

وی گفت: متاسف هستم که بگویم نمایندگان و ناظرین فدراسیون نیز به شکل واقعی گزارش نمی‌کنند و مشاهده می‌کنیم بازی در مقابل نفت امیدیه به طوری گزارش بازی را می‌نویسند که بازیکن ما تا 5 بازی محروم می‌شود.

یزدی تصریح کرد: متاسفانه حتی گزارش مختصری هم به فدراسیون فوتبال ارسال نمی‌شود چرا که من به صورت حضوری با مسوول مسابقات لیگ دو فوتبال صحبت کردم و واقعا دیدم که گزارش‌های ارسالی به فدراسیون واقعی نیست.

سرمربی نفت گچساران بیان کرد: با وجود تمام این عوامل اما این دلایل بهانه‌ای برای من و مجموعه‌ای که با هم کار می‌کنیم نمی‌تواند، باشد برای نتیجه نگرفتن و فقط این یک اعتراض به فدراسیون است که دقت بیشتری در این خصوص داشته باشند.

سرمربی سابق استقلال خوزستان و نفت مسجد سلیمان ابراز کرد: قرار نیست ما با تیم شیرازی یا تیم دیگری از گروهمان که رقیب هستیم بازی ثالث ما را داور از استان فارس قضاوت کند یا بازی ما با خرمشهر همین طور و قطعا این ذهن من را به عنوان مربی مشغول خواهد کرد و اعتراضمان این است که در چینش داوری دقت کنند.

وی ادامه داد: در صحبتی که با آقای سلیمانی مسوول چینش داوری در لیگ دو داشتم ایشان بیان کردند با توجه به اینکه فدراسیون در پرداخت هزینه رفت و آمد داوران مشکل دارد به خاطر این مجبور است از داورهایی استفاده کند که نزدیک به محل مسابقه هستند و ما هم به فدراسیون حق می‌دهیم ولی سوال ما از فدراسیون این است چرا مثلا از داوران بوشهر یا شهرکرد استفاده نمی‌کنند.

یزدی خاطرنشان کرد: ما کارمان ادامه مسابقات است و هفت مسابقه را پیش رو داریم که برای ما هر بازی حکم فینال را دارد و باید با آمادگی کامل به ادامه مسابقات فکر کنیم.

سرمربی نفت گچساران افزود: نفت هواداران خوب و خونگرمی دارد که به جرات می‌گویم یکی از دلایلی اصلی آمدن من به گچساران وجود همین هواداران گچسارانی بود و این هوادار از من و تیم انتظار دارد و من به عنوان سرمربی تیم نفت به هواداران گچسارانی نفت قول می‌دهم که این تیم به راحتی از مرحله اول گروه خود صعود خواهد کرد و هیچ نگرانی نداشته باشند.

وی تصریح کرد: تیم نفت چهار بازی را در گچساران میزبان است و خواهش من از هواداران نفت این است که مانند بازی‌های گذشته به حمایت پرشور و حداکثری نفت بپردازند چرا که حمایت پرشور هواداران به تیم و بازیکنان روحیه می‌دهد.

یزدی در پاسخ به این سوال که آیا از بازیکنانی که در نیم فصل به ترکیب تیم اضافه کرده‌اید راضی هستید و آیا می‌توانند به شما کمک کنند، گفت: قطعا از این بازیکنان راضی هستیم و با توجه به نیازی که داشتیم آنها را جذب کرده‌ایم ولی مشکلی که داریم عدم آمادگی و هماهنگی این بازیکنان با تیم است و شاید فقط اشکال کار من اینجا بود که در بازی دادن به آنها عجله کردم.

سرمربی نفت گچساران تصریح کرد: بازیکنان جذب شده بازیکنان خوب و با کیفیتی هستند که در ادامه مسابقات می‌توانند به ما کمک کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار