کد خبر: ۳۶۵۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 22 January 2017
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: طی آواربرداری های ساعات آینده در محدوده ساختمان پلاسکو، احتمال کشف جسد وجود دارد.

خبرگزاری میزان: سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: طی آواربرداری های ساعات آینده در محدوده ساختمان پلاسکو، احتمال کشف جسد وجود دارد.

سید جلال ملکی گفت: نیروهای سازمان آتش نشانی در ضلع غربی ویرانه های پلاسکو مستقر شده و جستجوها در این محل افزایش یافته است.

وی افزود: ساعاتی قبل در حین جستجو، آتش نشان ها با برخی تجهیزات از قبیل کلاه و کپسول آتش نشانی مواجه شدند به همین خاطر در این نقطه، جستجو ها افزایش یافت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به پیش بینی های صورت گرفته مبنی بر یافتن اجساد جدید اظهارکرد: با پیشروی های صورت گرفته و روند آواربرداری ها این احتمال وجود دارد که در جستجوهای بعدی آتش نشان ها به پیکر شهدا دست پیدا کنند.

ملکی با اشاره به آمار شهدای آتش نشان خاطرنشان کرد: آمار شهدای آتش نشان اکنون به عدد 3 رسیده است. پیکر 2 تن از آتش نشان ها از زیر آوار یافت شد و یکی از شهدا نیز در بیمارستان و بر اثر شدت سوختگی جان خود را از دست داد.

وی با بیان اینکه " تاکتیک های فرماندهان عملیات دائم در حال تغییر است" گفت: متناسب با وضعیت، تاکتیک آتش نشان ها نیز مرتب تغییر می کند و همین موضوع سبب شده بیل های مکانیکی در صحنه حادثه حاضر شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با ارائه درخواستی از شهروندان اظهارکرد: درخواست ما از شهروندان این است که توجهی به اخبار منتشر شده در فضای مجازی نداشته باشند.

ملکی تاکید کرد: با انتشار هر خبر غیر واقع، خانواده آتش نشان های شهید به یافت شدن پیکر فرزندان خود امیدوار می شوند و این اتفاق باعث تضعیف روحیه خانواده ها می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار