کد خبر: ۳۶۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲ 22 January 2017
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صدا و سیما سخنران روز 22 بهمن در شهر یاسوج است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید جواد خاضع ظهر امروز در ستاد بزرگداشت دهه فجر اظهار کرد: برنامه‌هایی برای روزهای 12 و 22 بهمن در نظر گرفته شده که حضور مسؤولان اجرایی در گلزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا در ساعت 8 صبح روز 12 بهمن از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نواخته شدن زنگ انقلاب در ساعت 9:33 دقیقه در مدارس، رژه موتوری و خودرویی از فرودگاه تا گلزار شهدا در یاسوج و برگزاری رژه موتوری از مبادی ورودی سایر شهرها تا گلزار شهدا دیگر برنامه‌های سالروز ورود تاریخی حضرت امام به کشور است.

وی با بیان اینکه بانک تکبیر شامگاه 21 بهمن همراه با مراسم نورافشانی در تپه نور الشهدای یاسوج برگزار می‌شود، گفت: روز 22 بهمن با حضور باشکوه مردم و با سخنرانی عزت‌الله ضرغامی رئیس پیشین سازمان صدا و سیما و عضو شورای عالی فضای مجازی برگزار می‌شود، ضمن اینکه استاندار سخنران روز 12 بهمن در یاسوج خواهد بود.

این مسؤول با اشاره به اینکه تعدادی اقلام فرهنگی و تبلیغاتی در دهه فجر توزیع می‌شود، افزود: مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهر یاسوج از ساعت 10 صبح از میدان هفت تیر، خیابان طالقانی، خیابان جمهوری میدان امام حسین(ع) روبروی کانون بسیج برگزار می‌شود.

خاضع تصریح کرد: در ایام دهه فجر فضای شهرها توسط شهرداری‌ها تزیین و آذین‌بندی می‌شود و تبلیغات میدانی صورت می‌گیرد، ضمن اینکه به خاطر تداخل روزهای پایانی دهه فجر با ایام فاطمیه از برگزاری جشن و شادی و سرور خودداری می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: لحظه ورود تاریخی حضرت امام و راهپیمایی روز 22 بهمن با حضور باشکوه مردم برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار