کد خبر: ۳۶۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۴ 22 January 2017
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای اقشار خاص کهگیلویه و بویراحمد مسکن احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پژمان نیک‌اقبالی عصر امروز در نشست مشترک مسکن ایثارگران، کمیته امداد و بهزیستی احداث مسکن برای اقشار خاص و افراد تحت پوشش این دستگاه‌ها را لازم و ضروری دانست و گفت: ایجاد مسکن برای طلاب، ایثارگران و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در دستور کار مجموعه استان است که برای عملیاتی کردن این موضوع با مشکل زمین در شهر یاسوج مواجه هستیم.

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بیش از 4 هزار واحد مسکن باید در شهرهای مختلف استان ایجاد شود واداره‌کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد موظف به تأمین زمین برای احداث این واحدها به صورت مجتمع هستند.

وی بیان کرد: همچنین بنیاد مسکن موظف است نسبت به ساخت خانه‌ برای خانواده های چند معلولی، ایثارگران و مددجویان تحت پوشش که در روستاها زندگی می‌کنند از ظرفیت خانه‌های قدیمی و اختصاص زمین به این افراد کمک کند.

معاون استاندار با اشاره به اینکه برای تامین زمین در شهر یاسوج با مشکل مواجه هستیم، افزود: زمین‌های مازادی در اختیارات ادارات استان قرار دارد که این زمین‌ها شناسایی و در اختیار دستگاه‌های قرار داده شود و در صورت عدم نیاز ادارات این زمین‌ها در اختیار اقشار خاص قرار گیرد.

این مسؤول در پایان خاطرنشان کرد: پایان سال جاری 2 هزار واحد مسکن مهر در استان تحویل داده می‌شود که سهم اقشار خاص در واگذاری این مسکن‌ها دیده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار