کد خبر: ۳۶۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ 23 January 2017
با همت شهرداری چرام، مراسم گرامیداشت شهدای آتش نشان در حادثه پلاسکو تهران، با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در مصلی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، عصر امروز و با همت شهرداری چرام، مراسم گرامیداشت شهدای آتش نشان در حادثه پلاسکو تهران، با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از مسئولان در مصلی این شهرستان برگزار شد.

در حاشیه این مراسم حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار با بیان اینکه آتش‌نشانان با تعصب و غیرت دینی، جان خود را فدای امنیت و آسایش مردم کردند، اظهار کرد: ٱتش‌نشانان مانند پروانه بال زدند تا نجات دهنده و ناجی دیگران باشند و به ما درس ایثار دادند.

وی با تاکید بر این مطلب که جنس خدمت این شهدای گرانقدر مانند جنس خدمت مدافعان حرم است، خاطرنشان کرد: این فداکاران سوختند و جان دادند تا حادثه‌ای به مراتب بدتر برای ما پیش نیاید.

حجت‌الاسلام افشار در ادامه با ابراز تاسف از گرفتن عکس‌ها و کلیپ‌ها در هنگام بروز حادثه، تصریح کرد: تلخی چنین اقدامی، تلخی از دست دادن عزیزان دلسوز و فداکار کشورمان را دو چندان کرد.

خطیب جمعه چرام، اضافه کرد: گرچه تکنولوژی خوب است اما در چنین مواقعی عکس سلفی گرفتن و عکس گرفتن از صحنه‌های دلخراش امری بسیار ناپسند بوده که این فرهنگ باید برچیده شود.

وی در ادامه با تشکر از شهرداری چرام به سبب برگزاری این مراسم یادبود، به مسئولان شهرداری و شورای شهر چرام پیشنهاد داد تا جهت گرامیداشت شهدای آتش‌نشان، میدان یا خیابانی به یاد این عزیزان نامگذاری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار