مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: به دلیل مشکلاتی که برای تطویل باند فرودگاه یاسوج وجود دارد این زندان باید جابه جا شود ولی برای تامین زمین مکان مناسبی وجود ندارد.
کد خبر: ۳۶۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱ 23 January 2017
مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: باتوجه به مشکل کمبود زمین در این شهر زمین مناسب برای جابه جایی زندان یاسوج پیدا نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسین کاظمی ظهر امروز در نشست مسکن کمیته امداد، بهزیستی و ایثارگران که با حضور معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار داشت: به علت مهاجرت بی‌رویه در شهر یاسوج با مشکل کمبود زمین رو به‌رو هستیم.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه زندان یاسوج هم‌اکنون از اولویت‌های حیاتی استان است، بیان کرد: به دلیل مشکلاتی که برای تطویل باند فرودگاه یاسوج وجود دارد این زندان باید جابه جا شود ولی برای تامین زمین مکان مناسبی وجود ندارد.

وی با تقدیر از زحمات معاون مسکن راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اقشار آسیب پذیر در حوزه مسکن مهر هم مورد بی مهری قرار گرفته‌اند و به خاطر مشکلات خود روزانه به حوزه استانداری مراجعه می‌کنند.

کاظمی خواستار رفع مشکل این افراد شد و گفت: بیشترین مشکلات این قشر مربوط به وعده‌های دروغین پیمانکاران بوده و امیدواریم راه و شهرسازی هرچه سریع‌تر در راستای حل مشکلات این حوزه اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه 89 هکتار از شهر یاسوج در تصرف مردم است، تصریح کرد: راه و شهرسازی از فروش هرگونه زمین به مردم منع شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار