اما این تلاش های بازیکنان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بود که در نهایت این دروازبان خوش اخلاق را تسلیم کردو نفتی های گچساران در دقیقه 28 توسط "مصطفی نوبخت" به گل رسیدند.
کد خبر: ۳۶۵۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵ 23 January 2017
تیم نفت و گاز گچساران در چارچوب رقابت های هفته بیستم لیگ دسته دوم فوتبال کشور میهمان خود تیم سپهرنقش جهان اصفهان را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم نفت و گاز گچساران در چارچوب رقابت های هفته بیستم لیگ دسته دوم فوتبال کشور میهمان خود تیم سپهرنقش جهان اصفهان را با شکست بدرقه کرد.

این دیدار که در ورزشگاه شهید بشارت گچساران با حضور بیش ازصدها تماشاگر مشتقاق و علاقمند برگزار شد، با نتیجه یک بر صفر به سود نفتی های گچساران به پایان رسید.

برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این دیدار، هادی زرین ساعد، فرید طالقانی،کریم شاوردی، ساسان شیرمردی، فرشید علیزاده ، مرتضی حیدری، علی کرمی، سعید عنافچه ، محمد نوروزی، مصطفی نوبخت و عماد قاسمی به میدان رفتند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که با تفکری کاملا هجومی و برای برد در این میدان وارد شده بود در نیمه اول موقعیت های زیادی را روی دروازه سپهر نقش جهان ایجاد کرد که چند موقعیت با حضور "مصطفوی" دروازبان فصل گذشته نفتی های گچساران که تلاش می کرد خودی در این بازی نشان دهد و توانایی های خود را به رخ تیم سابقش بکشد، مهار شد.

اما این تلاش های بازیکنان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بود که در نهایت این دروازبان خوش اخلاق را تسلیم کردو نفتی های گچساران در دقیقه 28 توسط "مصطفی نوبخت" به گل رسیدند.

پس از زدن این گل شاگردان یزدی تلاش بسیاری داشتند تا بتوانند موقعیت های فرواوانی که نصیبشان می شد را به گل تبدیل کنند که با خوش اقبالی تیم سپهر نقش جهان و دروازبان نگرانش این موقعیت های یکی پس از دیگری به بیرون می رفت.

نخستین تعویض تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این دیدار در دقیقه 66 بود که محمدرضا مظاهری به جای علی کرمی وارد میدان شد و تعویض های دوم و سوم که همزمان در دقیقه 89 صورت گرفت و فرشید پاداش به جای مصطفی نوبخت و نبی الله اسدی به جای عنافچه وارد میدان شد.

این پیروزی به موقع که نقش بسیاری در افزایش روحیه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای ادامه مسابقات دارد وداریوش یزدی سرمربی این تیم نیز که قول داده بود تیم را در جمع چهار تیم نگه می دارد توانست گام نخست این عهد را عملی کند.

شرایط مناسب زمین چمن مسابقه و تلاش های شبانه روزی مسئولان ورزش نفت ، اداره ورزش و جوانان ، شهردای گچساران و کلیه دستگاه های که برای مهیا شدن شرایط برای برگزاری این بازی مهم و تاثیر گذار در این ورزشگاه موجب شد تا هم هواداران و هم مسئولان باشگاه از این پیروزی راضی باشند.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با این پیروزی 31 امتیازی می شود و در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت .

گفتنی است تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته بیست و یکم لیگ دسته دوم فوتبال روز شنبه نهم بهمن ماه جاری از ساعت 14 در کرج به مصاف تیم نوژان البرز می رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار