مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، امروز دوشنبه 4 بهمن 95 دستور برکناری مدیران و سرپرستان مرتبط با این حادثه را صادر کرد.
کد خبر: ۳۶۵۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۹ 23 January 2017
با گذشت کمتر از یک هفته از وقوع حادثه نشت گاز در واحد بهره برداری نرگسی که منجر به مسمومیت شدید و فوت ٣ نفر از کارکنان پیمانکار پروژه تعمیرات اساسی شد، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، امروز دوشنبه 4 بهمن 95 دستور برکناری مدیران و سرپرستان مرتبط با این حادثه را صادر کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب ، بیژن عالی پور طی این دستور مدیرعملیات، رئیس HSE و رییس حراست شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و رییس HSE و مسئول نظارت بر تعمیرات اساسی شرکت خدمات مهندسی و تجهیزات صنعتی توربین جنوب را از سمت خود خلع نمود.

با بررسی های بعمل آمده علاوه بر تقصیر و کوتاهی پیمانکار در زمینه عمل به مقررات ایمنی، این افراد نیز به تناسب مسئولیت خود با سهل انگاری و عدم اجرای دقیق مقررات مندرج در پروانه کار، در بروز حادثه مقصر بوده اند.

لازم به ذکر است پیش از این نیز مسئولان نوبتکاری روز و شب کارخانه بهره برداری نرگسی از سمت خود عزل شده بودند.

گفتنی است موضوع حادثه ناگوار واحد بهره برداری نرگسی همزمان توسط دستگاه قضایی و کمیته تخلفات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در حال پیگیری و رسیدگی است.

حادثه نشت گاز H2S در واحد بهره برداری نرگسی روز چهارشنبه ٢٩ دی ‎ماه حین تعمیرات اساسی این واحد رخ داد که پنج تن از کارکنان شرکت پیمانکار دچار گاز گرفتگی شدند.

واحد بهره برداری نرگسی در محدوده عملیاتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از شرکت‌های تابع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار