در شورای اداری لنده مطرح شد:
فرماندار لنده از آیت الله هاشمی رفسنجانی بعنوان ترجمان واقعی انقلاب و مخزن الاسرار نظام یادی کرد و گفت : اولین دهه فجری را تجربه میکنیم که در سوگ یکی از استوانه های نظام هستیم . بنابراین باید تفسیری کامل از آن عزیز فقید به نسل جوان جامعه ارائه دهیم .
کد خبر: ۳۶۶۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۴ 24 January 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در جلسه شورای اداری شهرستان لنده که در محل سالن کنفرانس شبکه بهداشت و درمان برگزار شد کریمی نژاد سرپرست فرمانداری لنده ضمن تشکر از وقت شناسی اعضای شورای اداری به جهت حضور در جلسه با اشاره به رشادتهای آتش نشانان در حادثه ریزش ساختمان پلاسکو تهران عروج این عزیزان را تسلیت گفت و افزود: به پاس فداکاری این قهرمانان در پایان جلسه با حضور اعضا شورای اداری در محدوده ی پشت سیل بند نهالی را به یادبود خواهیم کاشت تا یادمان باشد همیشه در مدیریت بحران اصل اجتناب ناپذیر تدبیر اصلی است حیاتی .
وی در ادامه از آیت الله هاشمی رفسنجانی بعنوان ترجمان واقعی انقلاب و مخزن الاسرار نظام یادی کرد و گفت : اولین دهه فجری را تجربه میکنیم که در سوگ یکی از استوانه های نظام هستیم . بنابراین باید تفسیری کامل از آن عزیز فقید به نسل جوان جامعه ارائه دهیم .
کریمی نژاد با اشاره به برخی از بی اخلاقیها و بداخلاقیهای اخیر در جامعه در قبال توافقنامه برجام گفت : تحلیل های کور و غیرمنطقی این روزها ناشی از نگاه صفر و یک یا همان سیاه و سفید محض است که همواره این نوع نگرش ها اسباب منازعات را در ارتباطات انسانی فراهم می نماید . غافل از آنکه در این پیوستار رنگی به نام خاکستری هم وجود دارد .
وی نقدهای منصفانه و کارشناسانه ی مبتنی بر متانت ، عقلانیت و صداقت را ابزاری برای حرکت در مسیر پیشرفت دانست و گفت : ما ضمن استقبال از این دست نقدها ، اظهارات غیرفنی ،کاسب کارانه و ریاکارانه را پمپاژ روحیه یاس و ناامیدی در کالبد جامعه میدانیم که این خود از نگاه بزرگان و آموزه های دینی گناهی بزرگ و نابخشودنی است .
ضمن اقرار به بدعهدی های آمریکا معتقدیم آن روی سکه یعنی دستاوردهای برجام را نباید نادیده گرفت . برچیده شدن فضای ایران هراسی و اسلام هراسی در مناسبات جهانی ، حداقل دستاورد برنامه جامع اقدام مشترک (برجام ) است و استعمال واژگان نامانوس و ممنوعه ای همچون فرزند نامشروع برجام که در ادبیات سیاسی جهان و حتی ادبیات عوام جایگاهی ندارد ناشی از تندروی هایی است همواره در دین ما منع شده است و اتفاقا برجام نقطه پایان این تندروی ها در داخل و خارج بوده است .عقبگرد ساکن جدید کاخ سفید یعنی ترامپ در اتخاذ سیاست های افراطی در قبال ایران دلیلی بر این مدعاست .
رئیس شورای اداری لنده با اشاره به توان نظامی و امنیتی مقتدرانه ایران اسلامی همراه با دیپلماسی مدبرانه ظریف در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبری ، رشد 6/6 درصدی اعلام شده از طرف صندوق بین المللی پول و تقلیل رتبه ایران در مهمترین پارامتر اقتصاد پیشرو یعنی شفافیت اقتصادی را از نکات قوت و قابل اعتنا و اتکای دولت اعتدال در عرصه اقتصاد دانست و گفت دولت اعتدال کشور ما را از ونزوئلایی شدن نجات داد و ما در عرصه تلطیف مناسبات جهانی نیازمند تعامل مثبت با جهان هستیم زیرا زمان مونولوگ و تریبونهای یکطرفه به سر آمده است .
 
از اولین سالگرد انقلاب بدون آیت الله هاشمی تا انتقاد از نگاه کاسبکارانه به برجام 

کریمی نژاد با اشاره به سفر قریب الوقوع استاندار محترم به شهرستان لنده از مدیران خواست ضمن احصا مشکلات نهاد تحت مدیریت خود و با پافشاری برای سفر مدیران کل به شهرستان و تشکیل کارگروههایی در قالب اتاق تدبیر و عمل زمینه خدمت بهتر و بیشتر به شهروندان را فراهم نمایند .
وی در ادامه گفت: چه معنایی دارد که با گذشت چهارسال از تصدی یک مدیر کل هنوز به این شهرستان سفری نداشته . غیر از این است که یا مدیران ما نخواسته اند یا کم کاری کرده اند .
کریمی نژاد ضمن گلایه از تبلیغات زودهنگام نامزذهای شوراهای اسلامی از آنان خواست با محاسبه خود از طریق استعلام مردمی پای به کارزار انتخاباتی بگذارند .

کریمی نژاد با تعارض جهان سلطه با نظام جمهوری اسلامی را متاثر از حرکت انقلابی مردم در دهه فجر دانست و افزود به یمن این اقتدار ما هستیم که در نشست قزاقستان برای حل مناقشات سوریه برای حضور سفیران قدرتهای جهانی مانند آمریکا تعیین تکلیف می کنیم .
بنابراین به منظور بزرگداشت این ایام مبارک و میمون که حیات نظام مردمی ما مرهون این ایام مبارک است نهایت تلاش خود را به کار بندیم .
لازم به ذکر است در ابتدای جلسه آقای حسن پور معاون فرماندار و دبیر شورای اداری با ارائه گزارشی از روند مصوبات جلسات قبل از مدیران خواست به جد پیگیر تحقق مصوبات باشند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار