فرماندار گچساران: همراه نداشتن این گواهی در هنگام ثبت‌نام موجب ممانعت قانونی برای ثبت‌نام کنندگان می‌شود.
کد خبر: ۳۶۶۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 24 January 2017
انتخابات شوراها همواره از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است . این ماراتن سیاسی در مناطقی مانند کهگیلویه و بویراحمد با توجه به تعیین کنندگی شاخصی به نام طایفه گرایی از حساسیت بالاتری برخوردار است.
برخی موارد قانونی لازم برای حضور یک کاندید وجود دارد که توجه به این موارد باید مورد توجه کاندیداهای شوراها باشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در دور گذشته برخی کاندیداها در برخی مناطق استان با عدم احراز صلاحیت مواجه شدند که اعلام شده بود به نقص مدارک آن ها مربوط است. حال مسئولین خواستار توجه افرادی که قصد ورود به شورا را دارند ، به این موارد شده اند.
فرماندار گچساران با اشاره به برگزاری انتخابات پیش‌رو شورای شهر و روستا در کشور ابراز کرد: داوطلبان ثبت‌نام شورا از هم‌اکنون باید نسبت به تهیه گواهی سوء پیشینه خود اقدام لازم را به عمل آورند.

وی به فارس گفت : ایران اسلامی با برگزاری انتخابات مجلس، شوراها و خبرگان یک نمایش سیاسی بزرگ را در دنیا نشان می‌دهد که نشان از قدرت سیاسی و دموکراسی در کشورمان است.

فرماندار گچساران با اشاره به برگزاری انتخابات پیش‌رو شورای شهر و روستا در کشور ابراز کرد: داوطلبان ثبت‌نام شورا از هم‌اکنون باید نسبت به تهیه گواهی سوء پیشینه خود اقدام لازم را به عمل آورند.

رحیمی افزود: افرادی که قصد شرکت در انتخابات شوراها را دارند از هم اکنون باید نسبت به تهیه این گواهی سوء پیشینه اقدام کنند تا در زمان ثبت‌نام به مشکل برنخورند.

وی گفت: آن دسته از کارکنان ادارات که شاغل هستند، می‌توانند از طریق مسوول اداره برای سوء پیشینه معرفی شوند و دیگر داوطلبان نیز می‌توانند با مراجعه مستقیم نسبت به دریافت این گواهی اقدامات لازم را به عمل آورند.

رحیمی تاکید کرد: همراه نداشتن این گواهی در هنگام ثبت‌نام موجب ممانعت قانونی برای ثبت‌نام کنندگان می‌شود.

وی با بیان اینکه کسانی که قصد ورود به انتخابات شوراها را دارند باید قانون را فصل‌الخطاب خود قرار دهند، اذعان کرد: براساس قانون تبلیغات زودهنگام جرم محسوب می‌شود و تمامی داوطلبان باید به این نکته توجه داشته باشند و به قانون احترام بگذارند.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه و سایت‌های خبری باید به این نکته توجه داشته باشند افرادی گاها با آنها مصاحبه و یا مطالبی به نقل از آنها درج می‌شود که در حال حاضر داوطلب کاندیداتوری هستند و کاندید به کسی خطاب می‌شود که پس از ثبت‌نام و طی مراحل قانونی از سوی وزارت کشور و فرمانداری‌ها به عنوان کاندید شورای شهر معرفی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۵
از طرف جمعي كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
استانهاي آذربايجان شرقي و غربي - اردبيل- اصفهان- البرز- بوشهر - تهران - چهار محال بختياري - خراسان جنوبي - شمالي - رضوي - خوزستان- گلستان - گيلان - لرستان- مازندران- زنجان - سمنان - سيستان وبلوچستان - فارس - قزوين -قم- كردستان - كرمان - كر مانشاه - كهگيلويه و بويراحمد - مر كزي - هر مز گان - همدان- يزد - البرز و بهزيستي كشوربسمه تعالي
رياست محترم ديوان عدالت اداري كشور
سلام عليكم
احتراما به استحضار مي رساند ما كاركنان رسمي كارگري بهزيستي از هر دو قانون كار و خدمات كشوري محروم هستيم . حقوق و مزايا ما از بند ((و)) تبصر 19 اداره كل خزانه دريافت مي كنيم اما در احكام كارگزيني ما نه مثل همكاران قانون كاريم ، نه مثل همكاران خدمات كشوري ، نه مثل همكاران قرارداد معين .

این سوال برای همه ما كاركنان رسمي كارگري بهزيستي پیش آمده که ما واقعاً چه نوع استخدامی هستیم؟ نه مثل کارگران مشمول قانون کاریم و نه مانند همکاران خدمات کشوری! نه مثل همكاران قرار داد معين .

لازم به ذكر است كه ماها داراي مدرك كارشناسي و بالاتر مرتبط با كار بهزيستي هستيم اما هيچ پست سازماني نداريم فقط با ابلاغ انشايي مشغول به خدمت در پست هاي حاكميتي هستيم بدون دريافت مزاياي پستي كه در آن كار مي كنيم .

مسئولين بايد به اين امر توجه داشته باشند كه ما كارگر شركت هاي خدماتي و يا كارخانه جات نيستيم بلكه به استخدام سازماني كاملا دولتي در آمدايم .

از حضرتعالي عاجزانه خواستاريم كه از رياست محترم بهزيستي كل كشور بخواهيد اين مشكل مهم حل كنند (تبديل وضعيت از رسمي كارگري به رسمي كشوري يا پيماني )
از طرف جمعي كار كنان رسمي كار گري بهزيستي
استانهاي آذربايجان شرقي و غربي - اردبيل- اصفهان- البرز- بوشهر - تهران - چهار محال بختياري - خراسان جنوبي - شمالي - رضوي - خوزستان- گلستان - گيلان - لرستان- مازندران- زنجان - سمنان - سيستان وبلوچستان - فارس - قزوين -قم- كردستان - كرمان - كر مانشاه - كهگيلويه و بويراحمد - مر كزي - هر مز گان - همدان- يزد - البرز و بهزيستي كشور
با تقدير تشكر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار