سردار انصاری با بیان اینکه در این زمینه11قاچاقچی دستگیر و4باند حمل مواد نیز متلاشی شد افزود:دراین زمینه 8 دستگاه خودروی قاچاقچیان هم ضبط شد.
کد خبر: ۳۸۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ 23 February 2017
در چند روز اخیر چهارصد و 51 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در کهگیلویه و بویراحمدکشف و ضبط شد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد،فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش شبانه روزی مأموران پلیس کشف بیش از 4 تن مواد مخدر در استانمبارزه با مواد مخدر استان 451کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک در شهرستانهای دنا و باشت کشف و ضبط شد.
سردار انصاری با بیان اینکه در این زمینه11قاچاقچی دستگیر و4باند حمل مواد نیز متلاشی شد افزود:دراین زمینه 8 دستگاه خودروی قاچاقچیان هم ضبط شد.
وی گفت:این مقدار مواد از استانهای جنوب شرقی به مقصد استانهای اصفهان و تهران حمل میشد.
فرمانده انتظامی استان ادامه داد:از ابتدای سال جاری تاکنون چهار تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ کشف شده است.
سردار مهدی انصاری افزود: این مقدار مواد کشف شده شامل سه تن و 108 کیلوگرم تریاک، 61 کیلو و 500 گرم هروئین، 830 کیلوگرم حشیش، یک کیلو و 73 گرم شیشه، 110 کیلو و 400 گرم ماری جوانا و 11 کیلوگرم سوخته و شیره تریاک بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل در مجموع 5 درصد افزایش داشته است.
وی با اشاره به کشف دو میلیون و 516 هزار و 647 عدد انواع قرص روانگردان ادامه داد: در این مدت 66 باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم همچنین 168 قاچاقچی، 282 توزیع کننده و خرده فروش و 111 حمل کننده دستگیر و 317 وسیله نقلیه نیز از قاچاقچیان توقیف شده است.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه بوده و ماموران غیور نیروی انتظامی مبارزه بی امان با قاچاق کالا را نیز در دستور کار قرار داده و در این راستا محکم و قاطع خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار