پس از اقدام اصولگرایان در راه اندازی نشست های جبهه ی مردمی انقلاب که مهمترین هدف نزدیک آن ها انتخابات پیش روست ، اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد هم دست به کار شدند و جلسه هماهنگی خود را رسانه ای کردند.
کد خبر: ۳۸۳۱۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ 23 February 2017
اردیبهشت سال 96 دو انتخابات در کشور برگزار می شود که هرچند یارگیری های انتخابات شوراها در میان کسانی که قصد ورود به انتخابات را دارند ، شروع شده است اما در خصوص انتخابات ریاست جمهوری وضعیت کمی متفاوت است و ورود زود هنگام به مبحث انتخاباتی ممکن است شرایط ویژه ای را بوجود آورد . به همین سبب در خصوص انتخابات ریاست جمهوری هنوز شفافیت خاصی در حوزه ی مشخص بودن کاندیداها و فعالیت ها وجود ندارد. پس از اقدام اصولگرایان در راه اندازی نشست های جبهه ی مردمی انقلاب که مهمترین هدف نزدیک آن ها انتخابات پیش روست ، اصلاح طلبان استان کهگیلویه و بویراحمد هم دست به کار شدند و جلسه هماهنگی خود را رسانه ای کردند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نخستین نشست شورای اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد با دستورکار بررسی انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها در یاسوج برگزار شد.
نخستین نشست شورای اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای این شورا برگزار شد، خواجوی، فرزانه آرامش رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای، جنتی معاون شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد، رحیمی رئیس انجمن صنف پیمانکاران، بنام مشاور جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، محمدرضا شریعتی رئیس سابق آموزش و پرورش بویراحمد و سایر اعضا حضور داشتند.
 
اصلاح طلبان هم تنور انتخابات را روشن کردند + عکس 

کبنا نیوز نوشت: در این نشست هیئت رئیسه شورای اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد نیز انتخاب شدند و بعد هر کدام از اعضا پیرامون انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای در ابتدای سال ۹۶ به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.
تشویق مردم به شرکت در انتخابات و تبیین خط و مشی و سیاست‌گذاری‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان و راهکارهای به دست گرفتن کرسی‌های بیشتر در انتخابات شوراها از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست اصلاح‌طلبان بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار