معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج : اهداي دوكليه، كبد، قرنيه هاي جوان 27 ساله از اهالی ایل بزرگ چرام و ساكن گچساران كه بر اثر خون ريزي مغزي به دلیل انوریسم دچار مرگ مغزي شده بود، به بيماران نيازمند زندگي تازه اي بخشيد.
کد خبر: ۳۸۳۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷ 24 February 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از بیست و چهارمین اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری خبر داد.

بنا بر این گزارش، دکتر پرویز یزدان پناه افزود: اهداي دوكليه، كبد، قرنيه هاي جوان 27 ساله از اهالی ایل بزرگ چرام و ساكن گچساران كه بر اثر خون ريزي مغزي به دلیل انوریسم دچار مرگ مغزي شده بود، به بيماران نيازمند زندگي تازه اي بخشيد.

وی خاطر نشان کرد: پس از اظهار رضایت خانواده مرحوم " غلامحسن خلیلی" تیم جراحی پیوند اعضای شیراز در بیمارستان شهید رجایی گچساران حضور یافته و اعضای نامبرده را پس از خارج کردن از بدن بیمار، به بیمارستان نمازی شیراز انتقال داده و به بیماران نیازمند به این اعضای حیاتی پیوند داده شد.

دکتر یزدان پناه در پایان ضمن ارج نهادن به این اقدام خداپسندانه از خداوند منان برای آن مرحوم طلب مغفرت و برای خانواده ایشان صبر و شکیبایی مسئلت نمودند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار