"ابو تحسین" دو سال پیش برای مبارزه با گروه تروریستی داعش در کشورش داوطلب شد و به گروه "بسیج مردمی عراق" (حشد الشعبی) پیوست. بنابر اعلام وبسایت military.com، این پیرمرد ریش سفید از سال 2015 تاکنون با سلاح خود جان 320 تروریست داعشی را گرفته است.
کد خبر: ۳۸۴۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 25 February 2017
یک تک تیرانداز 63 ساله عراقی تاکنون تروریستهای داعشی زیادی را نابود کرده است.
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، یک تک تیرانداز 63 ساله عراقی توانسته است در دو سال گذشته بیش از 300 داعشی را به کام مرگ بفرستد. "ابو تحسین" دو سال پیش برای مبارزه با گروه تروریستی داعش در کشورش داوطلب شد و به گروه "بسیج مردمی عراق" (حشد الشعبی) پیوست. بنابر اعلام وبسایت military.com، این پیرمرد ریش سفید از سال 2015 تاکنون با سلاح خود جان 320 تروریست داعشی را گرفته است.

"ابو تحسین" در کار خود بسیار خبره است و حتی در یک ویدئو با آرامش و تمرکز کامل درباره مهارتهایش برای کشتن تروریستهای داعش صحبت می کند. گزارشها حاکی از آن است که تروریستهای داعش از ورود به منطقه ای که تحت محافظت "ابو تحسین" است بسیار وحشت دارند.

وی تاکنون در صحنه های نبرد بسیاری از جمله جنگ یوم کیپور (جنگ اعراب و رژیم صهیونیستی ) ، جنگ خلیج فارس و جنگ کویت و عراق حضور داشته است.
 
قاتل ریش سفید داعشی ها + تصاویر 
 
قاتل ریش سفید داعشی ها + تصاویر 
 
قاتل ریش سفید داعشی ها + تصاویر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار